“Beste sushien! ”
Anmeldelse av A-Dzuong sushi

A-Dzuong sushi
Vurdert som nr. 8 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Vi ble anbefalt dette stedet, og det var vi glade for! Veldig god sushi! Vi delte en sharing meny for 2, samt dumplings som tillegg. Alt var veldig smakfullt og vi var mer enn mette når vi var ferdig. Har ingen problemer med å anbefale denne plassen til andre og komme gjerne tilbake ved et nytt besøk i Arendal.

5  Takk, Andahl87

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Helt grei sushi men ikke imponert. Litt smakløs og altfor salt soyasaus. Hyggelig lokale med grei betjening. Ville nok ikke valgt denne restauranten igjen.

5  Takk, beritmb
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk kveld med den beste sushi/ asiatiske menyen vi har spist noen gang.
Vi feiret en bursdag, kokken satte sammen en helt perfekt meny.

Dato for besøk: mai 2021
4  Takk, ChristinHM
Anmeldt 9. april 2021

Anbefaler å la kokken styre hele showet! Fantastis stemning og veldig imøtekommende vertskap.Enjoy!!!

Dato for besøk: april 2021
5  Takk, Ronny H
Anmeldt 20. mars 2021

Bestilte takaway (nr 13 og 14). Veldig god og variert sushi. Kommer nok til å bestille derfra igjen.

Dato for besøk: mars 2021
3  Takk, Happiness822440

Reisende som så på A-Dzuong sushi, så også på

Har du vært i A-Dzuong sushi? Del dine erfaringer!