Melding fra Tripadvisor:Midlertidig stengt
Fantastisk rom!

Endelig i Arendal! Gjemt bort i en gammel bygård, men lett å finne fra gata, finner du Arendals nye... les mer

Anmeldt 27. desember 2018
Øyvind S
Veldig gøy og originalt rom!

Vi anbefaler dette rommet til både erfarne og uerfarne spillere, veldig orgi alt med lokale navn og... les mer

Anmeldt 16. juni 2019
435henrietteb
Kristiansand, Norge

Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Endelig i Arendal!
Gjemt bort i en gammel bygård, men lett å finne fra gata, finner du Arendals nye escape room. Spennende rom, vi var en gruppe på 3 personer som kom ut med en resttid på 4:52 minutter. Gleder oss veldig til nye rom!

Dato for opplevelse: desember 2018
1  Takk, Øyvind S
Kristoffer L, Eier på Arendal Escape, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. januar 2019

Så fint at dere hadde det gøy. Vi gleder oss til å treffe dere igjen når vi har åpnet vårt nye rom før påske;)

Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Dato for opplevelse: juli 2020