“Fantastisk mat!”

Bonsai Sushi & Noodles Arendal
Vurdert som nr. 34 av 61 Restauranter i Arendal
Prisklasse: USD 30 - USD 1 000
Anmeldt 24. juli 2020

Var her med mamma som ikke egentlig spiser sushi men ho vil gjerne tilbake en annen gang. Hadde crispy maki og spicy crispy maki og vil anbefale på det sterkeste. Ikke lenge måtte vi vente heller!

Takk, KineeHB

Anmeldt 13. september 2019 via mobile enheter

Har brukt denne restauranten mange ganger. Alt har dessverre blitt mye dårligere i det siste. F eks opplever vi ofte at de ikke har tunfisk og at vi bare får noe annet i stedet. De to siste gangene har vi fått maten over et kvarter for sent i forhold til avtalt tid, selv om den er bestilt flere timer før vi skal hente den. I dag var det også elendig kvalitet på selve sushien. Rullene var ikke skikkelig kutta og det var ingen symmetri i innholdet. I en ende var det grei mengde fisk. I den andre enden var det ingenting, bare ris. Smaken var også ganske ullen i dag. Rullen med tunfisk og avokado smakte f eks stort sett bare majones, og i menyen stod det ikke noe om majones i denne retten. Elendig håndverk og dårligste sushi jeg noengang har spist. Skal gå mange måneder før jeg kjøper noe igjen på dette stedet.

Dato for besøk: september 2019
2  Takk, oddvarf2017
Anmeldt 24. juli 2021

Anmeldt 13. februar 2019

Dato for besøk: februar 2019

Reisende som så på Bonsai Sushi & Noodles Arendal, så også på

Har du vært i Bonsai Sushi & Noodles Arendal? Del dine erfaringer!