“Beste asiatiske i Arendal?”

Bonsai Sushi & Noodles Arendal
Vurdert som nr. 31 av 65 Restauranter i Arendal
Prisklasse: USD 30 - USD 1 000
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Spist på 6-7 forskjellige steder i Arendal. Denne er fort min favoritt. Vi var fem personer og alle var veldig fornøyde.

Veldig god mat. Anbefales på det sterkeste.

Vi kommer alle fall igjen hver gang vi er i Arendal.

Takk, 854mattiasm

Anmeldt 25. juli 2021

Er sammen med familien og spise en god meny med sushi. Personalet er koselig. Flott lokale og deilige mat. Anbefales

Takk, duchoa2015
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Før var maten bra. Nå er den helt topp. Vi prøvde (igjen) mye forskjellig, og alle var like fornøyde. Noen i familien hevdet at dette er verdens beste sushi restaurant. Det tør jeg ikke skrive under på fordi jeg langtfra har besøkt alle. Men jeg tør garantere at selv de mest kresne blir fornøyd med maten her – og personlig synes jeg maten har løftet seg flere hakk fra tidligere, selv om den absolutt var god også før. Hyggelige lokaler er det også, og ikke minst et fantastisk personale!

Takk, 998tomf
Anmeldt 24. juli 2021

Vi tok med takeaway, og bestilte ved disken (man kan også bestille på nett). Veldig hyggelig service og vi trengte ikke vente lenge på maten. Nydelig sushi!

Kommer tilbake ved neste besøk til Arendal.

Takk, lisekiwi
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Fine lokaler, men sushien svarte ikke til forventningene. Fisken var seig og framsto som om den hadde blitt prekuttet og deretter lagret litt for lenge. Det er første gang jeg har forlatt et måltid sushi på restaurant og heller ønsket at jeg hadde kjøpt meg et brett med sushi på en dagligvarehandel... Håper for Arendal sin del at dette blir bedre og at jeg bare var veldig uheldig.

Takk, Andreas_KL0

Reisende som så på Bonsai Sushi & Noodles Arendal, så også på

Har du vært i Bonsai Sushi & Noodles Arendal? Del dine erfaringer!