“Smakfult-profesjonelt-unikt”
Anmeldelse av Morgenfugl

Morgenfugl
Vurdert som nr. 7 av 65 Restauranter i Arendal
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Bestilte catering til vårt bryllup av Morgenfugl.
Trine var veldig tilgjengelig på mail, var kjapt til å tilpasset bestillingen etter våre behov.
Tilbakemelding fra gjestene var ikke til å ta feil av. Maten var perfekt og porsjonene var store nok. Maten ble levert til avtalt tidspunkt.
Vi ble også oppdatert kvelden før at alt var klart og ble fulgt opp etter endt fest.
Service, oppfølging, kvalitet, ja alt. 10 av 10. vi er ikke i tvil på at vi vil benytte disse ved neste anledning!

Takk, Y3881SYdaniels

Anmeldt 9. august 2019

Spiste et utmerket torskemåltid. Spennende og smakfullt tilbehør gjorde middagen ekstra god. Servitøren var veldig hyggelig, imøtekommende og oppmerksom. Observasjoner av dialogen hennes med andre gjester tilsa at hun hadde god teft for hvor pratsomme gjestene var.
Forbedringspotensial: kunnskap om hvilken drikke som passer til maten. Jeg fikk en veldig god øl, men den passet ikke så godt til fisken.

1  Takk, Jan-Erik B
Anmeldt 31. juli 2019

Vi var der tre generasjoner og spiste. Forrett og middag. Forrett ble tomatsalat med mozzarella, og en av oss hadde torsk. Dette smakte nydelig og vi gledet oss til middagen. Ble anbefalt biff eller torsk. Så det var akkurat det vi bestilte. Alle var vi enige om at dette var noe av det beste vi har spist. Vi anbefaler dette stedet til alle som ønsker ett herlig måltid i koselige omgivelser. Så tusen takk for en flott matopplevelse og vi kommer garantert tilbake Ønsker om en fortsatt god sommer til deg Trine og dine flotte ansatte. Mvh Fam. Berg

1  Takk, Ann Kristin Gun... B
trineomholt, Owner på Morgenfugl, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2019

Hei Ann Kristin,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse. Koselig å treffe deg og familien din! God sommer til dere også, hilsen alle Morgenfulgene

Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Vi bestilte torsk på grønsaksseng. Veldig tilberedt og passe mengde. Vi hadde ikke plass til dessert. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Sigrun A

Tusen takk Sigrun for hyggelige bilder og anmeldelse :-) Servitøren vår Victor i bakgrunnen, herlig :-) Vi har en privat fb gruppe som heter Morgenfugl Brasserie Følg oss gjerne der så får du jevnlig oppdatering på hva som skjer hos oss. Velkommen tilbake, hilsen Trine

Anmeldt 28. juli 2019

Hadde hørt så mye skryt om den gode maten og gledet meg stort til å smake på den fantastiske torsken. Det ble dessverre en nedtur fra vi satt våre ben i restauranten. Det begynte med at servitørene ikke så oss og vi etter 10 min måtte gå inn og spørre om det var mye å gjøre... Det var det visst ikke... Vi visste hva vi ville ha og jeg bestilte torsken jeg hadde hørt så mye om. Maten kom etter en stund og så veldig innbydende ut. Den var derimot ikke ferdig stekt og jeg klaget forsiktig. Servitøren beklagde forsiktig og kom etter et par minutter med ny torsk. Jeg gledet meg stort og satte i gang. Til min forskrekkelse var heller ikke denne maten ferdig, dessuten manglet det spinatpure. Jeg beklaget meg igjen og servitøren hentet kokken, som beklaget stort og sa jeg skulle få en ny, men jeg måtte vente en stund. Det var helt greit, for jeg var utsultet... Etter enda 20 min kom ny rett (mine venner var for lengst ferdig med sin mat og ville helst tilbake til konserten vi var på), delvis forsiktig smakte jeg igjen på maten. Da denne fisken også var rå inni, potene harde og puré var iskald, da ble jeg så lei meg, at jeg ba mine venner snakke med personalet, mens forlot gråtkvalt restauranten. De fikk da ingen storveis beklagelse, men heller kjeft for at jeg hadde gått uten å betale for min ene øl (, som jeg ikke hadde drukket opp)...
Går dette an?
Jeg håper dette ikke skjer igjen for noen andre... Min kveld var i hvert fall ødelagt og jeg måtte spise mat et annet sted...

1  Takk, Marianne T
trineomholt, Owner på Morgenfugl, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Hei Marianne,

Så utrolig kjedelig å høre om din opplevelse. Lørdagen under Canal street er den kvelden som vi mistet kontroll i sommer. Vi tror det kan ha samanheng med at Pollen stengte pga konserter og det var ikke mange andre restauranter å velge mellom i byen, alle kom til oss og det var vi ikke forberedt på.

Vi har dessverre ikke mye erfaring med å drive restaurant og dette er vårt første år på Gjestebrygga. Her skulle vi ha stoppet for matbestillinger lenge før og dessverre så ble du en av de som ble rammet av kaoset.

Vi ønsker gjerne å invitere deg tilbake (hvis du tør) på en torskemiddag, vi spanderer gjerne på deg og en venn. Så kan vi rettet opp i inntrykket du har av oss. Det pleier virkelig ikke å være sånn, så det beklager jeg på det aller dypeste.

Bare send meg en mail trine@morgenfugl.no så ordner vi en dag som passer for dere.

Takk for at du gir beskjed til oss, det er den eneste måten vi kan bli bedre på og ikke minst få rettet opp i feil.

Ha en fin dag

Hilsen Trine

Reisende som så på Morgenfugl, så også på

Har du vært i Morgenfugl? Del dine erfaringer!