ovebru63
Atle W, General ManagerClarion Hotel® Tyholmen, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 20. nov. 2018
Hei

Så hyggelig tilbakemelding.

Vi jobber hele tiden med å forbedre oss og tar med oss tilbakemeldingen på frokosten i dette arbeidet.

kr 2 046
13.7 km fra Clarion Hotel® Tyholmen
15.5 km fra Clarion Hotel® Tyholmen
Se flere hoteller i Arendal
Anmeldt 3. oktober 2018

Vi var en vennegruppe som hadde et arrangement på dette hotellet. Hotellet ligger praktfullt til hele nede på bryggekanten i sentrum av Arendal. Helt suverent!
For vår del fikk vi et utmerket rom med flott utsikt, men enkelte i vårt følge fikk rom som hadde stort behov for oppussing. Der var det lekkasje fra vinduer, dårlig renholdt, sprukne fliser på badet og en lås som ikke fungerte på døren inn til rommet.
Hotellet tilbyr garasjeplass i kjelleren, og det er flott. Imidlertid ender innkjøringen i en smal og skarp sving som gjør det svært vanskelig å komme inn/ut med en normalt stor bil. Denne innkjøringen er vel ikke helt gjennomtenkt...
Uansett så var vi stort sett fornøyde helt til vi skulle sjekke ut fra hotellet. Da var det ingen sammenheng mellom avtalt pris og prisen som ble trukket fra konto. Selv ble vi belastet for oppholdet to ganger. Da gjelder det å ha orden på kvitteringen. Etter å ha ringt hotellet fikk vi tilbakeført den ene av disse. Men hele 4 dager etter at vi hadde sjekket ut trakk de oss på nytt 2300 kroner, uten å ha kontaktet oss på forhånd.
Hvor lenge skal et hotell kunne gå inn og trekke penger fra en privat persons konto uten å informere om dette på forhånd? Må man til enhver tid beholde flere tusen kroner på konto i tilfelle et hotell vil forsyne seg med mer? Dette holder ikke!

Jeg ble jeg skuffet over dette siste oppholdet i september. Vi var noen venner som bodde på samme hotell i sommer og hadde da et strålende opphold. Den gang fungerte alt perfekt. Derfor velger jeg å anse dette som et "arbeidsuhell" og blir stående på 4 av 5 poeng til flotte Hotel Tyholmen.

Romtips: Mange av rommene har flott sjøutsikt!
Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, Penntagon
Anmeldt 15. september 2018

Det beste var at service og at alle på hotellet var godt i møte kommende når jeg kom på hotellet Ikke noe galt å si om dette hotellet.

Topp her blir det ikke lenge til jeg kommer igjen her på hotellet

Hotellet har en særdeles god beliggenhet direkte ved kaikanten og Pollen (les indre havn) med spisesteder for enhver smak og lommebok, 5min spasertur unna.

Service nivået på hotellet ligger på øverste hylle og man føler seg som hjemme.
Frokosten er inkludert i romprisen og er absolutt av de bedre. Om du bor her ser du båter på havne hele tiden så bor du på Tyholmen har du orkesterplass for både ankomst og avgang.
Gjør som meg og velg Clarion Tyholmen når du besøker Arendal.

Romtips: Fin utsikt nyter morgenen ved vinduet nyter sol oppgangen og solnedgangen på kvelden
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Rafoss F
Anmeldt 28. august 2018

Hotellet ligger vakkert til helt ved vannkanten i Arendal og vi var heldige å få et rom med flott utsikt over til Tromøya og Hisøy. Servicen i resepsjonen var veldig bra og vi kan skryte av både gode senger og en deilig frokost. Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, nina439
Atle W, General Manager på Clarion Hotel® Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2018

Hei Nina

Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.

Velkommen tilbake til vår perle på bryggekanten.

Anmeldt 22. august 2018

Jeg hadde en veldig bra opplevelse på Clarion på Tyholmen. Innsjekk gikk som smurt, og jeg fikk et fint rom med sjøutsikt -- attpåtil med en behagelig lenestol, slik at jeg kunne sitte og se ut mot havet. Godt utvalg ved frokostbuffeten.

1  Takk, amarcord83
Atle W, General Manager på Clarion Hotel® Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. august 2018

Hei
Takk for at du valgte oss under ditt opphold i Arendal. Godt å høre at du likte rommet og den fantastiske utsikten.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Dette er et bra hotell sentralt i Arendal. Hotellet ligger på brygga i Arendal. Jeg fikk et romslig og fint rom med svært fin utsikt. Hotellet har svært god frokost. De ansatte i resepsjonen og i frokostsalen gir hyggelig og god service.

Reisetype: Reiste alene
Takk, ChristianHellevang
Atle W, General Manager på Clarion Hotel® Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. august 2018

Hei Christian

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å høre at du likte våre nyoppussede rom og rikholdige frokost.

Velkommen tilbake til oss.