eDreamsUSD 199
ZenHotels.comUSD 213
1924 av 482 anmeldelser
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Super beliggenhet i forhold til Pollen, butikker og restauranter. Men mye bråk utenfor hotellet begge nettene vi lå der. Vi hadde rom mot framsiden av hotellet, sikkert mindre bråk på rom som vender ut mot vannet.
Delikat innredet rom i maritim stil. Grei plass på rommet, flere plasser å legge fra seg ting. Runde, upraktiske bord ved senga.
Greit baderom med plass ved vasken til toalettsaker, men glassdør som gjør at det både er lytt og man ikke kan ha på lyset på badet på natten.
Frokosten var sørgelig. Tørt brød, kokt skinke av billigste sort var eneste kjøttpålegget og de hardkokte eggene var grønne. Eplejuicen var god da.
Hyggelige ansatte.

1  Takk, RB844
Ingrid Zaar, Accounting / Finance på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2020

Takk for din tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på. Da har vi muligheten til å forbedre oss.
Hyggelig å høre at dere likte beliggenheten, vi er heldig med den.
Dessverre er det ikke så mye vi får gjort med støy som kommer fra byen.
Frokosten har vi allerede tatt tak i og har forhåpentligvis gitt den et løft.

Igjen takk for din tilbakemelding og håper vi sees igjen!

Mvh
Ingrid
Clarion Hotel Tyholmen

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Det har blitt noen år siden sist, så hva har skjedd med hotellet? Ikke mye, heldigvis. Jo, foresten, maten! Du store min for en biff, for ikke å snakke om fiskesuppen, fantastisk.
Betjeningen er utrolig hjelpsomme, service til terningkast seks. Jeg er noe handikappet og bruker krykker. Ikke noe problem på Tyholmen! Betjeningen passet på og hjalp til om nødvendig.

Rommene er pusset opp og modernisert. Fantastiske senger, men interiøret forøvrig er kjedelig og laget av usannsynlig tunge materialer.
Tunga rett i munnen ved innkjøring til kjellergarasjen. Heis derfra til øverste etasje. En HC P- plass på utsiden nær hovedinngangen.
Apsolutt et sted ‘’å høre til’’

Takk, johanhenrik38
Atle Woxholt, General Manager på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

FOR EN TILBAKEMELDING:-)

Godt å lese at oppholdet deres var bra fra ankomst til avreise:-)

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Bestemte oss for å ta en overnatting i Arendal, og da velger man jo hotellet med best beliggenhet.
Vi ble oppgradert til Superior rom - og fikk et enderom mot Galtesund og Pollen i 3 etasje (rom 357).
Bedre plassering av rom får man ikke!!
Ronnet var 5 kantet og det gjorde det litt spesielt.
Smart innredningsløsning, stort baderom med badekar / dusj.

Et herlig rom hvor nan kan sitte å se på båttrafikken mens man nyter et glass rødvin.

Tar gjerne dette rommet neste gang også.

1  Takk, eholst

Tusen takk for nyyyyyydelig tilbakemelding etter oppholdet deres.

Velkommen tilbake neste gang dere besøker Sørlandet og Arendal.

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Greit opphold. Bra renslighet men oppdaget ett sølvkre på rommet i den nye delen av hotellet. Ett minus til var at vi måtte vente i over 2 timer på rommet fordi det ikke var klart til tiden. Frokosten var bra bortsett fra kaldt stekt egg

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, VidarS
Anmeldt 22. juni 2020

Nydelig hotell med perfekt beliggenhet i Arendal. Gode senger, men altfor høye og harde puter. Air condition virket dårlig, så det ble veldig varmt på rommet når det var såpass varmt ute. Coronaløsningen på frokostserveringen var grei nok, men jeg blir overrasket når personalet går med de samme engangshanskene uansett om de serverer gjestene mat, tørker opp søl på gulvet eller rydder av brukt dekketøy.

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
2  Takk, Kari1959_09