eDreams
Trip.com
ZenHotels.comUSD 215
Anmeldt 7. august 2020

Dette er et hotell som er lett å finne og har gode parkeringsplass, med ladeplass for oss som kommer med elbil. Parkering pr. døgn var kr.170 og vi betalte kr. 3 pr. kw. Når vi ladet. Fin utsikt fra rommet og der var rent og pent. Frokosten var ikke slik jeg er hadde for ventet. Og så skulle vi velt et klokket slett når vi skulle spist frokost. Første dagen kom alle på samme tid og det var vanskelig og holde meteren. Hyggelige folk som jobbet der. Kommer nok snart tilbake igjen.

1  Takk, sigbjornr
Ingrid Zaar, Accounting / Finance på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi pris på.
Leit å høre at frokosten ikke var som forventet. Når det gjelder 1-meters regelen gjør vi vårt ytterste for å skape trygge opplevelser i en vanskelig situasjon, og trenger også at alle bidrar.
Ønsker deg en fortsatt god sommer og håper vi sees igjen.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Lite koselig hotell helt nede på bryggekanten veldig sentralt i Arendal. Betjening og lokaler var i en klasse for seg selv. Frokosten kan nytes ute på bryggekanten en fin morgen.
Veldig kort fra hotellet til selve kjernen i byen (ca 50 meter)

1  Takk, 847_ysteinm
Ingrid Zaar, Accounting / Finance på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Hjertelig takk for super hyggelig tilbakemelding, håper dere vil ta turen innom igjen neste gang dere er i Arendal.

Anmeldt 28. juli 2020

Valgte Clarion Tyholmen av 'gammel vane' for overnatting i Arendal. Mener imøtekommenheten og servicen var bedre for endel år siden. Pene og stilrene rom. men litt kjedelig interiør. Rom med sjøutsikt, men da vi skulle åpne vinduet for lufting krasjet dette i spotskinnen i taket. Dårlig gjennomtenkt plassering! Frokosten var ordinær (første dag etter Covid-198 med buffet-servering) Kanskje var det 'innkjøringen' som hang litt etter. A la carte middag på hotellet er for dyrt,- det ble middag 'på by'n' denne gangen også.

Romtips: Velg rom mot sjøen, gjerne i den gamle delen.
Takk, bjalau
Ingrid Zaar, Accounting / Finance på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2020

Takk for din tilbakemelding, vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Vi vil ta dette med oss videre å se på tiltak vi kan gjøre for forbedringer. Håper likevel du vil ta turen innom oss ved en annen anledning.

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

OK hotell men med noen «rare» dører mellom rom og toalett. Dørene passer ikke til åpningen og en har full innsyn til toalettet. Dette var ubehagelig. Frokosten var sånn passe men middagen var god. Servitør/bartender virket fersk og uerfaren.

1  Takk, MStavanger1

Tusen takk for din tilbakemelding etter oppholdet hos oss.
Vi er glad for at dere i hovedsak var fornøyde med oppholdet, og takker også for konstruktive innspill til forbedringer.
Vi ønsker fortsatt god sommer.

Anmeldt 13. juli 2020

Vi hadde kjøpt hotellpakken 'My summer treat’, og bestilt rom fra 12.7-14.7.2020.
Ved innsjekk 12.7.2020, ca. kl 19, spurte vi resepsjonist om mulighet for å bo ytterligere ett døgn.
Hotellet hadde ledige rom, men hun (Anita?) kunne ikke gi oss med hotellpakke ett av disse rommene.
Neivel, vi sjekket inn, og oppdaget at utsikten fra rommet var parkeringsplassen på baksiden. På spørsmål om mulighet for rom med sjøutsikt var svaret at ja, fem rom var ikke innsjekket, men vi med hotellpakke hadde standardrom, og kunne ikke få rom med sjøutsikt. Men hun bekreftet at det eksisterte standardrom med sjøutsikt. De var visstnok bestilt.
Det er mulig hun hadde føringer, og at vi med hotellpakke skulle ha det kjipeste. Vi som hadde kjøpt og betalt for 10 overnattinger på et tidspunkt da det meste var usikkert. De facto hadde vi lånt hotellkjeden tusenvis av kroner, og da vi skulle få valuta for pengene, opplevde vi å bli behandlet som annenrangs gjester.
Det er likevel oppførselen hennes vi reagerer mest på. Ingen beklagelse, ikke et smil, kun sur avvisning. Nei, vi kunne ikke få. Punktum.
Det er sørgelig at forholdsvis sjarmerende Clarion Tyholmen ser seg tjent med en så usjarmerende og lite imøtekommende ansatt.
Sørgeligheten ligger delvis i at da velges hotellet bort. Vi spiste selvsagt ikke ved hotellets egen ‘Kitchen & Table’, men inntok en lang og innholdsrik middag ved en av byens biffrestauranter.
Sannsynligheten for at vi noensinne returnerer til dette hotellet er også minimal.

Takk, Dronningen2015
Atle Woxholt, General Manager på Clarion Hotel Tyholmen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2020

Hei Dronningen2015

Takk for din tilbakemelding etter ditt opphold hos oss.

Nordic Choice Hotels har kjørt en Summer Treat Kampanje hvor man kan kjøpe 10 netter for 8000,-. På hvert Choice hotell er det et gitt antall rom som er tilgjengelig for booking på denne kampanjen. Vi på sørlandet har hatt enorm pågang på disse rommene og var utsolgt for disse rommene for sommeren i slutten av juni. I avtalen når man kjøper Summer treat kommer det frem i vilkår at det gjelder for standardrom. Vi har dessverre ikke standardrom med utsikt, så her beklager jeg om du har blitt feilinformert. Det finnes en mulighet for å oppgradere fra standardrom til superiorrom med utsikt, men i dette tilfellet var alle rommene på hotellet booket og vi hadde ikke utsiktsrom å oppgradere til.
Jeg beklager at du opplevde resepsjonist som vanskelig og lite serviceminded

Mvh
Atle