Booking.comUSD 159
FindHotelUSD 159
eDreamsUSD 159
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig hotell med god standard. Nydelig frokost. Eneste minus var da vi skulle sjekke inn med sommerpassrt «shebang» ble vi gjort oppmerksom på at dette tilbudet var dårlig butikk for hotellet som ville ha vært fullbooket til vanlig pris uansett. Det var veldig dårlig reklame for Choice og gjorde at vi satt igjen med en lite hyggelig førsteinntrykk.

Takk, Chrissy-M1968
Anmeldt 6. juli 2021

Hotel med flott beligenhet og hyggelig personale, synes 3000kr natten for std rom er dyrt, men det var juli og høysesesong. Første rom vi fikk luktet serkt fukt, det var også synlig på parkett som var løsnet pga fukt. Frokosten var skuffende i forhold til Thon og Scandic hoteller. For denne prisen forventer jeg eggerøre av ekte egg og skikkelig bacon. Blir nok Thon eller Scandic neste gang.

Takk, Lasselur
Anmeldt 1. juni 2021

Flott beliggenhet, sentralt men allikevel i rolige omgivelser.
Svært god service, helt greie rom, men sjøutsikten vi betalte for, kunne absolutt vært bedre. Vi så rett på parabolantenner - og en vegg på venstre side var heller ikke så vakker, hadde forventet bedre utsikt, for å si det slik.
Kaos ved frokosten, trangt og folksomt til tross for tildelt tid - null kontroll på hvem som faktisk gikk inn i frokostsalen, var skuffende i disse tider. Pluss for gratis munnbind og annen Covid beskyttelse.

1  Takk, ExoticTravelTom
Anmeldt 23. mai 2021

Fantastiske rom. Top madrasser. Stille beliggenhet. Restauranten hadde utsøk5 mat. spist oksekjake som varmt kan anbefales. Profesjonell og serviseinnstilt personale. Ikke noe å sette fingeren på. All helt supert

Takk, Gøsta G
Anmeldt 3. mai 2021 via mobile enheter

Helt greit og hyggelig hotell. Rengjøring av bad og gulv kunne vært bedre.
God frokost. Flott utsikt ved rom ut mot sjø.
Elendig garasje/parkering opplegg, trangt og elendig innkjøring.

Utover det, er hotellet verdt et besøk igjen.

Takk, H3513LIlindah