FindHotel
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Hotellet å bo på i Arendal. Æeverdig men noe slitte rom.
Traff en meget hyggelig gutt i resepsjonen ved innsjekk som oppgraderte rommet og var hjelpsom på alle måter.
Hotellet ligger meget sentralt i Arendal. God frokost. Både Hotellet og byen kan anbefales.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 675hallgeir_
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig fin beliggenhet, rett ved sjøen og byen. Flere kommunale parkeringshus i nærheten og den nærmeste var rett over gaten. Alle til kr 150 pr døgn.
Veldig serviceinnstilt personale som responderte raskt om vi lurte på noe. Vi fikk dårlig internettforbindelse og det ene vinduet hadde jeg problemer med å få åpnet. Jeg chattet med resepsjonen og det tok ikke mange minutter før noen banket på døren og fikset problemene. Alltid veldig blide.
Ønsket tid til frokosten booket vi på forhånd via en QR-kode.
Vi spiste ikke middag der, men om det er fint vær så anbefales det å sitte på takterrassen til Egon, på toppen av Thon Hotel like ved siden av.

Romtips: Vi hadde rom 206, som var på hjørnet og hadde utsikt mot kirken og kaia. Veldig fornøyd med det.
Takk, 92tonet
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell, og utrolig bra service av resepsjonisten Glenn. Vi hadde kun bestilt her for ei natt, men denne resepsjonisten gjorde at vi fikk lyst til å bli her resten av ferien. Han var blid, høflig og utrolig service innstilt. Terningkast 6 fra oss❣️

Takk, Go56776805579
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell, men billigste og dårligste sparedusj. Seriøst? Havutsikt, ja, men et lite hjørnevindu. Ellers veldig god service og veldig bra frokost. Hotellet er veldig sentralt plassert, og til tross for dårlige baderom, anbefales hotellet.

Takk, Morten K
Anmeldt 19. juli 2021

Hadde et svært hyggelig opphold her i juni. Gode senger, bra renhold og nydelig sjøutsikt. God smakfull og variert frokost. Stort fokus på smittevern. Hotellet ligger perfekt til i sjøkanten og det er kort veg til det meste.
Dyr parkering men ellers bra. Anbefales.

Takk, _yvindv2015