“Spis for 100,kr”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å spe på med litt mere både bakt potet og saus... til biffen ..
Syns ikke det var noen topp middag...

Takk, Rita535

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med gode venner, hadde forhåndsbestilt mat.
Kanskje ikke det smarteste av meg å bestille Kveite her, den holdt ikke den standarden jeg har vært vant til her. Biffhus er sikkert best på biff
Hygglige servitører, og vi kommer jo sikkert tilbake.

1  Takk, _yvindp2015
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fredag kveld. Mye folk og god atmosfære.
Viltmåltid (hjort) smakte fortreffelig.
Betjening var også hyggelige og imøtekommende;)

Takk, laklipp
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Vi ble møtt av meget hyggelige servitører og kokk. Lokalet er rent og pent. Kyllingen smakte veldig bra. Entrecôten var grei nok mens fløtepotetene smakte veldig rart, så de ble bare smakt på.

Takk, Tomerik
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Bestilte Crispy Chicken Salat under Arendalsuka 2018. Tatt i betrakning at lokalet inne var fyllt med ikke spisende debatt deltagere burde kjøkkenet ha lite å gjøre. Men jeg ventet 45 minutter! Da maten endelig kom ble jeg dypt skuffet. Det var så liten porson at selv en 6-åring ikke hadde blitt mett.
Skjerpings Mør, dere skuffer gang på gang

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, jeanetteo527

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!