“God mat.”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 28. mars 2019 via mobile enheter

Vi var et selskap på 14 personer som droppet innom, noe som betjeningen tok på strak arm. Gode biffer stekt som vi ønsket med rett tilbehør. Alt klaffet og Mette ble vi.

Dato for besøk: mars 2019
Takk, Torgeir_12

Anmeldt 16. februar 2019 via mobile enheter

Jeg bestilte Kveite. Det var ikke bra. Det kom noen biter, men langt i fra det jeg forventet. Retten skulle aldri vært severt hvis kjøkkensjefen hadde gjort jobben sin. Det var også noen som bestilte Spareribs men det var de tomme for. Dette var kl. 19:30 på en Fredag.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tor Helge E
Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi valgte å spe på med litt mere både bakt potet og saus... til biffen ..
Syns ikke det var noen topp middag...

Takk, Rita535
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Var her med gode venner, hadde forhåndsbestilt mat.
Kanskje ikke det smarteste av meg å bestille Kveite her, den holdt ikke den standarden jeg har vært vant til her. Biffhus er sikkert best på biff
Hygglige servitører, og vi kommer jo sikkert tilbake.

Takk, _yvindp2015
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Fredag kveld. Mye folk og god atmosfære.
Viltmåltid (hjort) smakte fortreffelig.
Betjening var også hyggelige og imøtekommende;)

Takk, laklipp

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!