“Sommerbesøk”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 2 par som bestilte forrett og hovedrett. 3 av oss fikk forretten samtidig mens vi måtte etterlyse den siste.
Samme skjedde m hovedrett til en av oss og når denxendelog kom var maten kald. Fikk ingen beklagelse eller noe så vi kommer nok ikke igjen hit.

Takk, oggetusta

Anmeldt 12. juli 2020

Fikk aldri potetene selv om vi purret på dette. Fikk ingen fratrekk i pris etter klage. Vi måtte også hente bestikk selv.

Takk, 177alfreds
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte biff fra Mør menyen. God mat men har hatt bedre. Ligger sentralt i Arendal nede på kaien. Kunne godt hatt varmeovner på et større område.

Takk, tagel2018
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Endel folk da vi var der, så tok litt tid før vi fikk meny.
Biffen var passe stekt og fløtepotetene ok. Peppersausen var tynn som shy og alt for mye brekkbønner som tilbehør etter vår smak. Store porsjoner.
Alt i alt et greit måltid.

2  Takk, RB844
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Aldri har vel et restaurantnavn vært mer treffende enn Mør biffhus. Biffen var mør, forretten var over forventning.
Servicen var ypperlig. Vinen likeså.
Fløtegratinerte poteter er godt, men i dag sto de ikke i stil med resten av måltidet.

Takk, Oddvar H

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!