“Kan ikke anbefales!”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Mine foreldre tvang meg rett og slett til å skrive en anmeldelse. De kunne meddele at maten var lunken, servicen tok lang tid og det ble servert feil. Servitøren spurte til og med hvordan man ville ha fisken stekt (?) Det endte med at de ville snakke med sjefen, noe som viste seg å være vanskeligere enn antatt. Når sjefen til slutt fikk seg litt ryggrad kunne hun spandere på rabattkort, noe som ikke er spesielt sjarmerende etter en slik opplevelse. Kald mat, dårlig service og dårlig ledelse er gir rett og slett en forferdelig rating. Blir ikke overrasket om denne restauranten er borte om noen måneder, når folk finner ut hvilket sted dette er. God helg!

1  Takk, andreasantonsen

1923 av 204 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2020

Vi kom hit etter anbefaling fra en bekjent, som mente dette var bra. Det kan jeg si ikke stemmer. Det var helt greit å få bord en fredagskveld, men maten var horribel. Vi bestilte medium og rå biff, når biffen kom var alle godt stekt. Vi bestilte fløtegratinerte poteter som var som suppe uten smak. Det ble også funnet hår i maten som gjorde hele måltidet uappetittlig. De skal ha for at de ordnet opp med rabatt på måltidet, men de tok også betalt for mer å drikke enn hva vi hadde bestilt. Husets rødvin var heller ikke mer enn vann med litt solbærsmak.

Takk, 868aren
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Testet Mør to ganger i år: Med min samboer ene gangen og med et par venner i tillegg den andre gangen. Første gangen fikk jeg ikke søtpotetfries til min biffburger (står at det skal være det på menyen). Jeg merket ikke noe coleslaw heller - selv om det også står der. I kveld var det en rekke feil med bestillingene også. Jeg bestilte limousine entrecôte, men fikk ikke asparges med serranoskinke (som står på menyen) og kunne heller se noe kryddersmør. Burde selvsagt sagt fra, men min samboer bestilte søtpotetfries til sin biffrett og fikk kun vanlig pomfri og sendte maten tilbake. To minutter senere kom kelneren og beklaget seg. De hadde ikke søtpotetfries. Skuffende at man ikke kommuniserer med kunden underveis - og at kjøkken og servitører ikke er samkjørt. Nabobordet klaget på peppersausen de mente var smakløs. Kjøkkenet og betjening kan ha hatt en dårlig dag, men usikker på om det blir et tredje forsøk fra oss.

Takk, 854mattiasm
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Kom midt mellom lunsj og middag . Gubben ville ha entrecôte men det var for tidlig . Etter litt godsnakking med kokken fikset han biffen . Vi satt ute i solen på en ellers forblåst dag . Ble både mett , fornøyd og litt solbrent . Takk for oss

Takk, torimartine
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var 5 personer som besøkte Mør 22.juli. Hyggelig mottagelse og betjening, men dessverre var også dette det eneste som fungerte. Tør breiflabb, liten Biff og tilbehør som var dynket i basilikum. Vi har spist her flere ganger tidligere, men det har bare blitt dårligere for hver gang. Synd, men ikke å anbefale og det blir nok ikke flere besøk her.

Takk, Helge B

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!