“Veldig god mat ”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Veldig god mat (biff) med tilbehør. Elsker konseptet ved å kunne velge selv. Flott beliggenhet ved pollen! Også veldig fornøyd med service og oppfølging underveis!

1  Takk, 358annkatrinp

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Veldig god service og godt utvalg i øl. Indrefilet av storfe meget bra,gode amadinepoteter og pommes frites.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, CECILIEP1990
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vi valgte entrecote og pepperbiff med urtestekte poteter, løkringer og asparges med serrano. Kjøttet var perfekt grillet etter våre ønsker og tilbehøret var akkurat som det bør være. Unge og flinke jenter som sørget for at vi hadde alt vi trengte. Anbefales! Vi kommer tilbake neste gang vi er Arendal.

Dato for besøk: august 2020
Takk, frufrantzen
Anmeldt 4. august 2020

Vi var der to ganger i løpet av en ferieuke for å spise lunsj. Både servicen og maten var helt upåklagelig, så vi storkoste oss. Helt klart vår foretrukne restaurant i Arendal sentrum.

2  Takk, Nin68
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Mine foreldre tvang meg rett og slett til å skrive en anmeldelse. De kunne meddele at maten var lunken, servicen tok lang tid og det ble servert feil. Servitøren spurte til og med hvordan man ville ha fisken stekt (?) Det endte med at de ville snakke med sjefen, noe som viste seg å være vanskeligere enn antatt. Når sjefen til slutt fikk seg litt ryggrad kunne hun spandere på rabattkort, noe som ikke er spesielt sjarmerende etter en slik opplevelse. Kald mat, dårlig service og dårlig ledelse er gir rett og slett en forferdelig rating. Blir ikke overrasket om denne restauranten er borte om noen måneder, når folk finner ut hvilket sted dette er. God helg!

1  Takk, andreasantonsen

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!