“Total neglisjering fra servitørene”
Anmeldelse av Mør Biffhus

Mør Biffhus
Vurdert som nr. 20 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Etter drikken var blitt servert satt vi i 45 minutter før noen tok matbestillingen. Og da måtte vi gå inn og hente servitøren selv! En lite hyggelig sommerhjelp (?) kom til bordet uten mine til å beklage ventetiden. Restauranten hadde nettopp åpnet for middagsservering, så fullt der inne var det heller ikke. De rundt oss vi både spise og forlate restaurant før vi i det hele tatt fikk servering. Og vi var de første gjestene.
Signaturrett med entrecôte var senete, tilbehøret smakløst, men indrefilet og burger var bra.

Takk, katseide

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

4 personer, 2 gikk for argeste sorten - langtidsmørnet og medium rå - en indrefilet og hadde også en lam på bestillingen - urtepoteter og rødvinssaus. Rødvin til de 2 første og øl til de to siste. Flott service ( til tross for fersk i jobben ) greit lokale, rent - og alle fire var strålende fornøyd med maten - ligger nok i høyeste sjiktet på pris, men litt må man unne seg innimellom jeg anbefaler MØR biffhus til enhver kjøttsulten sjel

Takk, LTSil
Anmeldt 27. juni 2021

Betjeningen var veldig hyggelig. Maten virket som hadde god kvalitet, men synes at den generelt var veldig dårlig krydret. Litt usikker om biffen i det hele tatt hadde blitt krydret.

Synes også at bordene var veldig dårlig vasket.

Stedet i seg selv virker veldig sterilt og lite koselig. Dette til tross for at det virket oppustet med nye stoler og bord.

Takk, danielaleksanderm
Anmeldt 23. juni 2021

Utrolig dårlig opplevelse med mat, drikke og service. Ingen ting hang sammen, surr med bestilling, kelner viste ikke at de var tom for flere produkter, måtte be om drikke flere ganger - kom først etter at forreten var spist.
Hovedretten var helt ok.

Neste gang blir det ikke Mør

Takk, royeriks
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Spiste der to dager på rad. Deres tilbud på ettermiddagsbiff og ettermiddagsburger falt i smak hos min ektemann. Jeg spiste en fortreffelig kveitefilet med utsøkte rotgrønnsaker. Det tok ganske lang tid å få både mat og drikke på lørdag, men vi fikk en god forklaring.; Tre ansatte i opplæring. Dagen etter gikk alt raskt unna og de hyggelige ungdommene serverte med smil.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 42elisabeths

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!