“Ypperlig”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021

Bestilte bord 90 minutter før vi skulle spise på hjemmesiden. Fikk fort svar at dette var OK. Ypperlig service god mat og de tok covid-19 på alvor.

Takk, Fredrik-Sot

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde ein fantastisk restaurantopplevelse. Kjøpte limousine entrecote, og denne var utruleg smakfull, mør og saftig. Tilbehøret hadde også samme standard. Det var veldig mykje mat.

Servicen var også upaklageleg.
Husets vin var ein god match til maten.

Takk, W1169UNtinak
Anmeldt 26. juli 2021

Her får jeg alltid god service og perfekte biffer. Tilbehøret er friskt, variert og godt. Servicen er super og man kan sitte både inne og ute.

Takk, JulianneA916
Anmeldt 17. juli 2021

Be raskt vist til bordet, men der stoppet Mør å imponere.
Fikk forespørsel om noe å drikke. Etterspurte drikken etter ca 10 min. Maten kom og vi spurte igjen om drikke… 3 forsøk og 20 min på et glass vann og en øl. Svært lite folk i restauranten, så de kan ikke skylde på det heller.

Biffen til 220 kr medium stekt, smakte ingenting. Nesten litt vannete i smaken. Valgt for første gang i mitt liv å ikke spise opp.

Vi kommer dessverre ikke tilbake. Det hele blir litt for dumt.

Takk, Y3881SYdaniels
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Etter drikken var blitt servert satt vi i 45 minutter før noen tok matbestillingen. Og da måtte vi gå inn og hente servitøren selv! En lite hyggelig sommerhjelp (?) kom til bordet uten mine til å beklage ventetiden. Restauranten hadde nettopp åpnet for middagsservering, så fullt der inne var det heller ikke. De rundt oss vi både spise og forlate restaurant før vi i det hele tatt fikk servering. Og vi var de første gjestene.
Signaturrett med entrecôte var senete, tilbehøret smakløst, men indrefilet og burger var bra.

Takk, katseide

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!