“Joda. Men neida”

Kjøkken: Steakhouse
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Søndagsmiddag. Ingen andre på uterestauranten. Det er en uting med meny i inngangspartiet uten priser. Men ok, vi tok sjansen, og vel inne fikk vi bra øl og brus raskt levert, og til tross for reklame på bordene om cobebiff til 1400 og 999 kroner, så var det ok priser. Så stor entrecôte med fløtegratinerte poteter, med peppersaus. Spareribs med coleslaw og fløtegratinerte poteter. Potetene var varmet i posjonsformer med god ost. Men var de bare kokt og lagt i saus? Vann i bunn, semre greier. Peppersaus god, men ekstra mørt? På ingen måte. Grønnsaker står det i menyen. Brekkbønner og rødløk. Sukk. Spareribs var det ikke spart på. Men den var slett ikke mør, det løsnet ikke fra beinet, og var tørr på platen, sausen åpenbart lagt på til servering. Men god barbequesaus, og rikelig med både kjøtt og saus. Coleslaw kunne vært mye (!) friskere. Mye majones. Alt i alt ingen stor opplevelse. Men veldig hyggelige servitører, ok toalett, og fint sted.

2  Takk, Gunnhidl

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Ett fint sted med god mat. Ble ikke superimponert av biffen som ble bestilt, skulle valgt «well done» isteden for medium. Litt for blodig. Lammet var helt fantastisk. God saus og bra tilbehør. Litt «plastikk følelse» av å sitte ute i teltet, men helt ok.

Takk, Jorgen G
Anmeldt 8. august 2021

Var her med familien. Fantastisk god biff. Barnemeny som ble godt tatt i mot av de minste. Hadde veldig hyggelig og oppmerksom servitør. Kommer gjerne tilbake neste tur til Arendal

Takk, 728kristofferj
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men muligens litt rot med servitørene om hvem som hadde hvilket bord da vi hadde de fleste innom vårt bord, og det ble ikke ryddet av bordet eller tilbudt påfyll av drikke det ble utlevert dessert meny, men etter 40minutters venting på å bestille denne betale vi istedet

Takk, Fredrik A
Anmeldt 2. august 2021

Bestilte bord 90 minutter før vi skulle spise på hjemmesiden. Fikk fort svar at dette var OK. Ypperlig service god mat og de tok covid-19 på alvor.

Takk, Fredrik-Sot

Reisende som så på Mør Biffhus, så også på

Har du vært i Mør Biffhus? Del dine erfaringer!