Booking.comUSD 119
FindHotelUSD 120
Anmeldt 12. august 2020

Vi overnattet 1 natt, 2 voksne og 2 barn. Enkelt og finne frem, sentralt, rent og gode senger. Flott bad med dusjhjørne med glassvegg. Kul streetart på veggene.
Man får sms med kode til døra og forklaring til å finne frem. Det var enkelt. Frokost kan bestille på døra kvelden før. Vi valgte å bruke noen av kafeene på gata i nærheten.
Vi kommer igjen. Anbefales.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, 547tiinan
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Kusina og jeg sov her i 2 netter nå i juli. Sleit litt med å finne inngangen - den ligger inn ved Hong Kong restauranten (så vet dere det)!
Heisen virket ikke så ble litt bæring i trappene.
Helt okei størrelse på rommet, god og stor seng med 2 puter og dyne. Rent på rommet. Helt okei bad (dør litt av dusjforheng, men, men..).
I gangen utenfor rommet var et minikjøkken med kaffetrakter, vannkjøler og kjøleskap. Vi lånte plass i kjøleskapet, funka bra.
Super beliggenhet - midt i sentrum!
Man kunne bestille frokostlevering på, døra, vi benyttet oss ikke av det.
Stort minus er at det ikke var tv på rommet.
Ellers; veldig bra! Kommer gjerne igjen!

2  Takk, Ailiskh
Anmeldt 3 uker siden

Dato for oppholdet: september 2021
Anmeldt 14. juli 2021

Romtips: Ask for window towards the back yard for a quiet stay.
Anmeldt 11. juni 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: april 2021