FindHotel
Etrip
Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Lite, men hyggelig rom. Fin kunst på veggen. Utmerket frokostordning med bestilling på mail av hvilket frokostvalg vi ønsket. Fantastisk gode senger, puter og dyner! Mykt og godt sengetøy. Selvbetjent innsjekking med kode på sms i forkant fungerte fint!

Takk, 199piab
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Det er første gang jeg overnatter på et betjeningsløst hotell. Jeg var litt skeptisk, men jeg kan varmt anbefale dette hotellet. Man får god oppfølging pr. SMS. Noe støy må påregnes da hotellet ligger midt i sentrum. Ved varme dager, og åpent vindu, kan man bli tidlig vekt av aktivitet i gata. Hotellrommet oppfattes nyoppusset og veldig rent.

Romtips: Parkering gjøres best på P-hus Vest. 400 m fra hotellet. Kr 150 pr. døgn
Takk, annekatrinel
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Pluss;
Rent og pent rom. Flott kunst på veggen og gode senger. Gratis kaffe og te selvforsyning i gangen. Hyggelige ansatte. Kodelås på dørene. Sentral beliggenhet. God sms kommunikasjon i forkant av innsjekking. Vi anbefaler dette hotellet.

Minus;
Rommet var nokså lite og det var badet også. Ingen TV.

Takk, Sidsel D
Anmeldt 16. juni 2021

Fine rom, lite hotell med hyggelig atmosfære. Innsjekk var automatisk, bokket på nett og fikk romnummer og adgangskode på sms/epost. Veldig enkelt å bare kunne gå rett inn på rommet og gå igjen. Ingen inn eller utsjekk i resepsjon.

Koselige rom, og et roligt hotell.

Takk, 194christoffer_
Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Vi, familie på 4, booket 2 rom i to dager. Konsept med ingen resepsjon fungerte veldig bra, god kommunikasjon via e-mail og sms, vedr adgangskoder etc. Små rom, men rent og nytt. Ingen tv, men det er kanskje ikke nødvendig. Ikke hårtørker heller. Alt i alt bra, men det store negative er at det ikke er en eneste stol/bord slik at frokost ( ok frokostpakke) må spises i senga. Det er ikke bra.

Dato for oppholdet: april 2021
1  Takk, h_konh180