“Nydelig mat.”
Anmeldelse av Aleppo Stasjon

Aleppo Stasjon
Vurdert som nr. 33 av 60 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Vi er to brødre fra Aleppo, Syria, som har lang erfaring innenfor pizzalaging og kokkelering av klassiske retter fra Midtøsten. Besøk oss på vår nye restaurant i Arendal, hvor du kan nyte maten på stedet, ta med deg hjem eller bestille catering.
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

Nydelig mat og fantastisk service. Vi ønsket å smake på masse forskjellig og da bare lagde kokken litt av mange retter til oss. «meze».

Dato for besøk: september 2020
Takk, torunnho

Reisende som så på Aleppo Stasjon, så også på

Har du vært i Aleppo Stasjon? Del dine erfaringer!