“Dette er et sted som kan anbefales-”
Anmeldelse av Aleppo Stasjon

Aleppo Stasjon
Vurdert som nr. 28 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Vi er to brødre fra Aleppo, Syria, som har lang erfaring innenfor pizzalaging og kokkelering av klassiske retter fra Midtøsten. Besøk oss på vår nye restaurant i Arendal, hvor du kan nyte maten på stedet, ta med deg hjem eller bestille catering.
Anmeldt 8. august 2021

Vi bestilte alle smårettene på menyen og alle var meget gode. Mohammara og Hummus var spesielt gode, men alt var som sagt veldig godt. Dette er et sted som kan anbefales.

Takk, Soppulf

Anmeldt 7. august 2021

Tre besøk og alle har vært bra. Meget god og smakfull mat i tillegg til veldig hyggelig personale. Anbefales!

Takk, groo44
Anmeldt 12. juli 2021

Jeg har aldri skrevet en eneste Tripadvisor-anmeldelse, men etter denne fantastiske matopplevelsen kan jeg ikke la være. Kan på det sterkeste anbefale de delikate mezzerettene (arabisk tapas) til Aleppo stasjon. Hummusen må være den beste jeg har smakt, både i Norge og Midtøsten! Det arabiske brødet bakes i pizzaovnen mens du venter (som pitabrød, bare mye luftigere og saftigere). Vi bestilte i tillegg mtabbal (nydelig auberginepuré - denne hadde også rødbeter i) babaganousj (smakfull auberginedip med paprika) mohammara (paprikapuré med bl.a. valnøtter), fattoush (salat med kjempegod balamicoaktig dressing) og børek («vårrull» med smeltet ost). De første av disse rettene serveres som dipper med brød til. Vi måtte bestille flere runder for det var så utrolig godt! De som er ekstra sultne kan bestille en grilltalleren med lam- eller kyllinggrilllspyd) ved siden av. Stedet har en stor uteservering og hyggelig atmosfære med moderne innredning og persiske tepper, arabisk musikk og bilder og kunst fra Aleppo. Veldig hyggelig servitør/kokk som selv er fra Aleppo. Anbefales på det sterkeste!

Takk, tinhoul
Anmeldt 8. juli 2021

Var innom Aleppo stasjon for første gang og nøt smaken av syrisk mat til en fair pris. Hyggelig betjening. Er vegetarianer og spiste derfor falafel med tahini, babaganousj, arabisk brød med zatar-krydder, fattousj-salat og mohammara. Enkelt kafépreg på stedet, men god service. Synd gutta ikke hadde dessert akkurat da - det får bli neste gang. Forbedringsforslag: Få inn noe mer spennende enn Lipton te.

Takk, Rune Kaino N
Anmeldt 11. februar 2021 via mobile enheter

Var her under Spis for 100. Jeg kjøpte kebabtallerken, som smakte fantastisk. Mamma bestilte moussaka som det virket som om de bare hadde pga 'Spis for 100', siden de ikke hadde det på den vanlige menyen. Hun fikk en mye mindre porsjon enn meg, og var i tillegg misfornøyd med smaken på maten. De serverer veldig god mat, men burde holde seg til den maten de kan.

Dato for besøk: desember 2020
Takk, TigerRhino

Reisende som så på Aleppo Stasjon, så også på

Har du vært i Aleppo Stasjon? Del dine erfaringer!