Gratis avbestilling frem til 27.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Orbitz.com
FindHotelUSD 133
Anmeldt 12. juli 2021

Har vært med mine to døtre. Vi alle tre var super fornøyd med oppholdet. Gøye løsninger med senger. Rent, ryddig, veldig sentralt. Lekeplass rett ved, bystrand og utebasseng noen hundre meter unna. En del spisesteder rundt omkring. Enkel og veldig grei løsning med kode til ytterdøren og rommet. Har snacks skapet som var poppis blant jentene mine. Enkel og hyggelig kommunikasjon med booking folka. Anbefales på det sterkeste. Kommer, helt sikkert, tilbake.

Takk, AGNEeven
Margrethe Svinøy, Daglig leder på Hotell Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Hei Agne ,

Tusen takk for veldig hyggelig besøk, og fin tilbakemelding! Dere er hjertelig velkomne tilbake.

Anmeldt 16. juni 2021

Moderne rom alt er nytt hotellet åpnet i sommer 2021.
Genialt med resepsjonsfritt system. Booket på nett og forhåndsbetalte og fikk kode til rom på sms ved innsjekk. Utsjekk var bare å ta med kofferten å gå. Gode senger og alt var fantastisk. Enkelt og greit opphold. Anbefales.

Takk, 194christoffer_
Margrethe Svinøy, Daglig leder på Hotell Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Hei Christoffer,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, glad du likte hotellet!

Anmeldt 7. februar 2021

Hotell Arendal er ikke åpnet når jeg skriver dette, men konseptet er så heftig og solid at jeg ikke føler det som noen stor risiko å anbefale dette på det sterkeste! Plassert midt i sentrum, med kafeer, restauranter og shoppingmuligheter i umiddelbar nærhet, rett ved knutepunkt for kollektivtransport og med gangavstand til jernbanestasjonen — og har du bil ligger det tre store p-hus innenfor en radius på et par hundre meter. Folka som skal drive dette er erfarne og fremoverlente fra hotell- og restaurantbransje, og planene for bespisning er ikke mindre enn fantastiske! Før den tid: sjekk Nem vietnamesiske restaurant over gata, du vil ikke angre.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, birgitf789
Margrethe Svinøy, Daglig leder på Hotell Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. februar 2021

Tusen takk for entusiasmen Birgit, vi gleder oss til å åpne og håper du tester ut sengene også når de er klare. Vi henger oss på anbefalingen av NEM, og er glad det finnes så mange spisesteder rett ved hotellet som gjestene kan benytte seg av.

Anmeldt 2. juni 2022

Dato for oppholdet: juni 2022
Margrethe Svinøy, Daglig leder på Hotell Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Anmeldt 9. juli 2021