ØLsmak - Drum Brew Arendal
Åpen i dag: Stengt
Ølsmak

Nydelig opplegg med mat og øl. Engasjert og jovial ølsommelier som forteller om ølet og passende... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
roaldd896
Arendal, Norge
Akkurat hva Arendal trengte

Dette er et "must-sted" å stoppe innom for alle de med respekt for seg selv og god øl! :) Ligger... les mer

Anmeldt 11. juni 2022
fengselshotellet
Arendal, Norge

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegøy kveld! Veldig variert og smakfull opplevelse. Utrolig engasjert innehaver, vi koste oss gløgg! Anbefales!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 949jennyk
Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

For et engasjement og entusiasme rundt øl, mat og smak. Nydelig atmosfære og fantastisk vertskap. Anbefales virkelig for alle som liker god mat, god drikke og ikke minst interessant underholdning og historie!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, rutirenhagerups
Anmeldt 2. juni 2021

Fantastisk opplegg med en dedikert ølkelner som virkelig vet hva han snakker om og som er garantist for en hyggelig, morsom og sjarmerende atmosfære! Både mat og drikke står til 10/10. Anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Terje1986
Anmeldt 2. juni 2021

Helt topp opplegg! Et kunnskapsrikt fyrverkeri av et vertskap. Vi ble servert øl etter øl, og alle ølene hadde en matbit som skulle spises med.

Dato for opplevelse: mai 2021
1  Takk, Coffeeholico
Anmeldt 28. mai 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk plass. Nydelig atmosfære og fantastisk vertskap spennende mat og god øl! Vi kommer mer enn gjerne igjen!!

Dato for opplevelse: april 2021
Takk, marlenes336