“Ikke spis her. Fint sted for en drink pga god plassering ved Arendalsuka gjestehavn. ”
Anmeldelse av Restaurant Flyt

Restaurant Flyt
Vurdert som nr. 34 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Canvas Arendal er en nyetablert restaurant ute på Gjestehavnen i Arendal. Stedet tilbyr en stor a la carte meny med mange retter folk kjenner igjen, pizza bakt i italiensk pizzaovn og sjømat, laget på vår helt spesielle Canvas måte med Jospergrill i fokus.
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spis her. Dette er stedet for å ta en drink - da restauranten har en glimrende plassering ved Arendal gjestehavn. Maten smakte ikke godt og betjeningen var uerfaren - noe som hadde vært ok hvis maten var grei. Menyen er relativt kort, men de har en lengre pizzameny. Kvaliteten på pizzaen var imidlertid dårlig, altfor brent og kokken forklarte at den blir brent når han bruker steinovn….. ellers fikk vi ikke maten på likt og de minste barna fikk maten til slutt. Dessertene var en historie for seg. De var utsolgt for en av tre desserter. Porsjonene var ekstremt små og det blir da ekstremt dyrt å betale hhv 95kr og 110kr for is med sjokolade og nøttekake med yoghurtis og frukt - som forøvrig ikke smakte spesielt godt. Yoghurtisen var vanlig yogurt og frukten var bringebærsyltetøy. Det viste seg videre at de heller ikke hadde is med sjokolade og serverte is med annet tilbehør uten å gi beskjed på forhånd. Ikke så populært - særlig blant barna.

Takk, tberg4

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhe, sikkert greit hvis du bare skal ta deg en drink ikke spis her. Brent pizza, kokken kunne ikke regulere varmen. Til og meg jeg dom er god til å lage hjemmelaget italiensk pizza skjønner at kokken har gjort en enkel feil. Ansatte virket også usikre og alt for unge til å jobbe der. Pluss 115 kr for en dessert som ikke smakte godt og var kjedelig. Dette stedet anbefales bare hvis du skal ta en drink ingenting annet, hold deg langt unna hvis du skal ha mat. 0 av 10

Takk, Companion14821348422
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vil du ha brent pizza så er dette stedet. Ifølge kokken blir pizzaen slik nå den stekes i steinovn. Betjening ok men svært uerfarne.

Takk, johnth72
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fire ledige bord og servitørene påstod det var fullt. Prøvde å argumentere imot, uten at servitøren var mottagelig. Og mens vi stod der kom det inn en familie og ordnet seg bord selv, til tross for skilting om å vente på bordplassering…. Dette ble også poengtert til servitøren, men nok en gang ble kommentaren avvist.
Mens vi stod i denne køen observerte vi sur betjening som gjorde mye feil med bla betaling og servering.
6-7 servitører klarte altså ikke å håndtere en normal midtukes sommerdag, så om du er ute etter god og rask service, styr unna dette katastrofe-stedet. Vi dro derfra uten mat, skuffet over udugelig service og sur betjening. Skal aldri legge igjen ei krone på denne plassen!!! Mottoet som er gjeldende her er; « kunden har aldri rett»

Takk, Thia08
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

En herlig plass der hele stedet er delt opp i mange soner. Beste lounge stemningen i Arendal!! Menyen er veldig bra der man egentlig har lyst på litt av alt. Vi var fire vennepar med 8 barn. Bestilte pizza til barna mens vi voksne testet resten av menyen. Burrata pizzaen var nydelig, skaagen nan var utrolig frisk og masse gode smaker, mens blåskjellene var helt sinnsyke. Herlig vinliste med veldig gode priser og gode cocktails.
Vi kommer garantert tilbake!

1  Takk, Winetraveler78

Reisende som så på Restaurant Flyt, så også på

Har du vært i Restaurant Flyt? Del dine erfaringer!