“Nydelig mat og atmosfære”
Anmeldelse av Restaurant Flyt

Restaurant Flyt
Vurdert som nr. 34 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Canvas Arendal er en nyetablert restaurant ute på Gjestehavnen i Arendal. Stedet tilbyr en stor a la carte meny med mange retter folk kjenner igjen, pizza bakt i italiensk pizzaovn og sjømat, laget på vår helt spesielle Canvas måte med Jospergrill i fokus.
Anmeldt 23. juli 2021

Supert at Arendal har fått et sted som dette. Alle rundt bordet fikk fantastisk mat og god service. Godt alternativ under tak på de varmeste dagene, og flott med mulighet for solplass til de som liker det.

Maten kom raskt og var veldig smakfull! Godt utvalg på menyen og rimelig priset.

Kommer garantert igjen.

Takk, ingtor

Anmeldt 23. juli 2021

En nydelig plass i Arendal med god service og meget god atmosfære! Kan anbefale pizzaen, blåskjellene eller fiskesuppen som er en av de beste fiskesuppene jeg har spist. Servicen er bra og alle er ivrige til å hjelpe. Alle burde ta turen innom her hvis dere vil spise eller bare for noen drinks da lounge stemningen er noe helt unikt.

Takk, Davidrosseland
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Ikke spis her. Dette er stedet for å ta en drink - da restauranten har en glimrende plassering ved Arendal gjestehavn. Maten smakte ikke godt og betjeningen var uerfaren - noe som hadde vært ok hvis maten var grei. Menyen er relativt kort, men de har en lengre pizzameny. Kvaliteten på pizzaen var imidlertid dårlig, altfor brent og kokken forklarte at den blir brent når han bruker steinovn….. ellers fikk vi ikke maten på likt og de minste barna fikk maten til slutt. Dessertene var en historie for seg. De var utsolgt for en av tre desserter. Porsjonene var ekstremt små og det blir da ekstremt dyrt å betale hhv 95kr og 110kr for is med sjokolade og nøttekake med yoghurtis og frukt - som forøvrig ikke smakte spesielt godt. Yoghurtisen var vanlig yogurt og frukten var bringebærsyltetøy. Det viste seg videre at de heller ikke hadde is med sjokolade og serverte is med annet tilbehør uten å gi beskjed på forhånd. Ikke så populært - særlig blant barna.

Takk, tberg4
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhe, sikkert greit hvis du bare skal ta deg en drink ikke spis her. Brent pizza, kokken kunne ikke regulere varmen. Til og meg jeg dom er god til å lage hjemmelaget italiensk pizza skjønner at kokken har gjort en enkel feil. Ansatte virket også usikre og alt for unge til å jobbe der. Pluss 115 kr for en dessert som ikke smakte godt og var kjedelig. Dette stedet anbefales bare hvis du skal ta en drink ingenting annet, hold deg langt unna hvis du skal ha mat. 0 av 10

Takk, Companion14821348422
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Vil du ha brent pizza så er dette stedet. Ifølge kokken blir pizzaen slik nå den stekes i steinovn. Betjening ok men svært uerfarne.

Takk, johnth72

Reisende som så på Restaurant Flyt, så også på

Har du vært i Restaurant Flyt? Del dine erfaringer!