“🏝🏝🏝”
Anmeldelse av Restaurant Flyt

Restaurant Flyt
Vurdert som nr. 35 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Canvas Arendal er en nyetablert restaurant ute på Gjestehavnen i Arendal. Stedet tilbyr en stor a la carte meny med mange retter folk kjenner igjen, pizza bakt i italiensk pizzaovn og sjømat, laget på vår helt spesielle Canvas måte med Jospergrill i fokus.
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Stedet kunne like godt lagt i Middelhavet da temperaturen var 25+. Veldig god atmosfære med sjø,båthavn,basseng til store og små. Forskjellige områder og nivåer hvor man finner komfortable sittegrupper.
Familie på fire prøvde ut pizza og grillet blåskjell.
Pizza var laget av en italiensk kokk fikk jeg vite av betjeningen. Smaken og utseende var fortreffelig.
Blåskjellene var grillet og smakte fantastisk.
Betjeningen var imøtekommende og blide.
Kan anbefale stedet på det sterkeste.

1  Takk, Paradise08066865525

Anmeldt 3. august 2021

Vi dro for å spise pizza og hadde bestilt bord på en søndag. Når vi kommer venter vi lenge i inngangen. 3 servitør står med ryggen mot oss, og sier ingenting. Senere kommer det en hyggelig dame og tar oss imot.
Videre kommer en annen servitør og tar bestilling, vi bestiller drikke. Alle ønsker seg pizza, men da sier hun at de verken har pizza eller sjømat i dag. Dette er over halve menyen, så vi må spise en plain hamburger. Utrolig skuffende at de ikke kan informere om dette før vi bestemmer oss for å spise her.
Servitørene var også veldig lite observante, og virket som de ønsket og heller snakke med hverandre enn å hjelpe gjestene.
Idyllisk plass, men kommer nok ikke tilbake.

Takk, Love-food-nam123
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig god mat med ypperlig service i flotte omgivelser
Surdeigs pizza med Burrata .
Peppercrab starter og burger kan sterk anbefales.

Takk, solveigo430
Anmeldt 26. juli 2021

Her kan man nyte gode drinker i lounge område, fin middag med venner eller en italiensk pizza lunsj ute.
Har allerede blitt et stam sted, da de har så varierte sitte områder og mye tilbud på både mat og drikke menyen. Her kan man bade og sole seg, gå på romantisk middag eller spise med familien.
vær tidlig ute eller book bord!

Takk, JulianneA916
Anmeldt 23. juli 2021

Supert at Arendal har fått et sted som dette. Alle rundt bordet fikk fantastisk mat og god service. Godt alternativ under tak på de varmeste dagene, og flott med mulighet for solplass til de som liker det.

Maten kom raskt og var veldig smakfull! Godt utvalg på menyen og rimelig priset.

Kommer garantert igjen.

Takk, ingtor

Reisende som så på Restaurant Flyt, så også på

Har du vært i Restaurant Flyt? Del dine erfaringer!