“Dårlig service”
Anmeldelse av Restaurant Flyt

Restaurant Flyt
Vurdert som nr. 34 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Canvas Arendal er en nyetablert restaurant ute på Gjestehavnen i Arendal. Stedet tilbyr en stor a la carte meny med mange retter folk kjenner igjen, pizza bakt i italiensk pizzaovn og sjømat, laget på vår helt spesielle Canvas måte med Jospergrill i fokus.
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service, syns drinken smakte muggen bær. Servitøren sier at hun har smakt på den før vi fikk servert og sa at det ikke stemmer. Veldig sjelden jeg klager på noe, men når jeg først gjør det så er ikke ønske å få tilbakemelding om jeg ikke blir trodd. Men stedet ligger fint til, bare synd at man går derfra med en dårlig følelse

Takk, 375mettes

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var 8 gjester hvorav 4 barn.
Luktet surt rekesøppel fra søpla inn mot restauranten.
Vi fikk ikke glass og vann til alle ved bordet selv etter gjentatte forespørsler. Vannet kom da bordet var ryddet.
De var «utsolgt» for barne-pizza og sa vi kunne bestille margarita og ta med resten hjem (200,- pr stk).
Fikk skål med smør i stedet for aioli, ble rettet opp etter henvendelse.
Ølet kom ikke til maten, måtte etterspør.
Ingen brød med smør i mens vi venta, vi så at andre fikk det.
En servitør kom og ryddet tallerkner i mens vi fortsatt satt å spiste.
Ingen henvendelser fra servitører om hvordan maten smakte, om vi ville ha mer drikke, om vi ville ha dessert eller regninga. Folk ble avvist ved døra fordi det var fult, mens vi kunne gladelig ha betalt for lenge siden. Gav beskjed til hovmester om vår opplevelse før vi dro. Maten var ok, ikke noe mer.

Takk, retrochica
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Stedet kunne like godt lagt i Middelhavet da temperaturen var 25+. Veldig god atmosfære med sjø,båthavn,basseng til store og små. Forskjellige områder og nivåer hvor man finner komfortable sittegrupper.
Familie på fire prøvde ut pizza og grillet blåskjell.
Pizza var laget av en italiensk kokk fikk jeg vite av betjeningen. Smaken og utseende var fortreffelig.
Blåskjellene var grillet og smakte fantastisk.
Betjeningen var imøtekommende og blide.
Kan anbefale stedet på det sterkeste.

1  Takk, Paradise08066865525
Anmeldt 3. august 2021

Vi dro for å spise pizza og hadde bestilt bord på en søndag. Når vi kommer venter vi lenge i inngangen. 3 servitør står med ryggen mot oss, og sier ingenting. Senere kommer det en hyggelig dame og tar oss imot.
Videre kommer en annen servitør og tar bestilling, vi bestiller drikke. Alle ønsker seg pizza, men da sier hun at de verken har pizza eller sjømat i dag. Dette er over halve menyen, så vi må spise en plain hamburger. Utrolig skuffende at de ikke kan informere om dette før vi bestemmer oss for å spise her.
Servitørene var også veldig lite observante, og virket som de ønsket og heller snakke med hverandre enn å hjelpe gjestene.
Idyllisk plass, men kommer nok ikke tilbake.

Takk, Love-food-nam123
Anmeldt 28. juli 2021

Veldig god mat med ypperlig service i flotte omgivelser
Surdeigs pizza med Burrata .
Peppercrab starter og burger kan sterk anbefales.

Takk, solveigo430

Reisende som så på Restaurant Flyt, så også på

Har du vært i Restaurant Flyt? Del dine erfaringer!