“Uformell restaurant med flott beliggenhet”
Anmeldelse av Restaurant Flyt

Restaurant Flyt
Vurdert som nr. 35 av 65 Restauranter i Arendal
Beskrivelse: Canvas Arendal er en nyetablert restaurant ute på Gjestehavnen i Arendal. Stedet tilbyr en stor a la carte meny med mange retter folk kjenner igjen, pizza bakt i italiensk pizzaovn og sjømat, laget på vår helt spesielle Canvas måte med Jospergrill i fokus.
Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Dropp in. Grei imøtekommenhet. Lite kunnskap fra servitørenes side om menyen selv om den var nokså enkel. Hyggelig beliggenhet i et stille område ved gjestebrygge. All mulighet til å lykkes, men da må man ha litt mer fokus på kunnskap.

Takk, fiskums

Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Fravær av servitør prega måltidet fra vi kom til vi gikk. Selv om restauranten kun var halvfull og det var mange servitører på jobb, var de lite interessert i oss. Tok 20 min før vi fikk spørsmål om vi ville bestille noe å drikke. Gjennom måltidet kom de aldri innom for å spørre om vi ville bestille mer drikke, selv om vinflaskene på bordet vårt var tomme. Menyen var ganske kort utenom pizzaene. Ingen fiskerett (utenom suppe) og ingen biff. Det vi bestilte smakte ok og kom relativt raskt. Kaffen var noe tynt skvip. Alt i alt greit levert fra kokkene men manglende service ødelegger.

Takk, oddvarf2017
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Dårlig service, syns drinken smakte muggen bær. Servitøren sier at hun har smakt på den før vi fikk servert og sa at det ikke stemmer. Veldig sjelden jeg klager på noe, men når jeg først gjør det så er ikke ønske å få tilbakemelding om jeg ikke blir trodd. Men stedet ligger fint til, bare synd at man går derfra med en dårlig følelse

Takk, 375mettes
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Vi var 8 gjester hvorav 4 barn.
Luktet surt rekesøppel fra søpla inn mot restauranten.
Vi fikk ikke glass og vann til alle ved bordet selv etter gjentatte forespørsler. Vannet kom da bordet var ryddet.
De var «utsolgt» for barne-pizza og sa vi kunne bestille margarita og ta med resten hjem (200,- pr stk).
Fikk skål med smør i stedet for aioli, ble rettet opp etter henvendelse.
Ølet kom ikke til maten, måtte etterspør.
Ingen brød med smør i mens vi venta, vi så at andre fikk det.
En servitør kom og ryddet tallerkner i mens vi fortsatt satt å spiste.
Ingen henvendelser fra servitører om hvordan maten smakte, om vi ville ha mer drikke, om vi ville ha dessert eller regninga. Folk ble avvist ved døra fordi det var fult, mens vi kunne gladelig ha betalt for lenge siden. Gav beskjed til hovmester om vår opplevelse før vi dro. Maten var ok, ikke noe mer.

Takk, retrochica
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Stedet kunne like godt lagt i Middelhavet da temperaturen var 25+. Veldig god atmosfære med sjø,båthavn,basseng til store og små. Forskjellige områder og nivåer hvor man finner komfortable sittegrupper.
Familie på fire prøvde ut pizza og grillet blåskjell.
Pizza var laget av en italiensk kokk fikk jeg vite av betjeningen. Smaken og utseende var fortreffelig.
Blåskjellene var grillet og smakte fantastisk.
Betjeningen var imøtekommende og blide.
Kan anbefale stedet på det sterkeste.

1  Takk, Paradise08066865525

Reisende som så på Restaurant Flyt, så også på

Har du vært i Restaurant Flyt? Del dine erfaringer!