“Kinesisk”

HongKong Restaurant
Vurdert som nr. 27 av 67 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 8. oktober 2018

Ein kinesisk resturant med helt ordiner mat i eit kjedelig lokale, men koselig personal og rimelige priser

Takk, oddlaug2015

Anmeldt 28. september 2018 via mobile enheter

Nydelig billig bufe . Anbefaler også and der meget god og sprø. Anbefaler den spisy sausen . Fin atmosfære. Ligger i andre i etasje mot torvet i Arendal.

Takk, basicx
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Prøvde denne restauranten pga mange gode tilbakemeldinger på tripadvisor men kan desverre ikke si meg enige. Maten var smakløst, sausen smakte bare salt. Vårrullen var slengt på en tallerken uten noe form for annretning. Og lokalen var datert og kjedelig.

Takk, dina278
Anmeldt 13. september 2018

Jeg gikk for buffet og smakte altså flere retter. Ingenting å si på hverken kjøtt eller grønnsaker, og sausene var virkelig gode!!! Jeg ble mett til en rimelig pris, og merket på de andre gjestene at de hadde vært her før og så frem til besøket. Restauranten ligger midt i Arendal og er tydeligvis blitt et populært innslag i bybildet. Det er fullt fortjent.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Lisbeth L
Anmeldt 12. august 2018

Fra vi flyttet til Tromøya i september 2017 har vi brukt dette spisestedet i 2. etasje av Torvet 3 i Arendal.

1. gang vi ankom var vi litt skeptiske, - for her var det ikke så tungt kinesisk-innredet som på mange av de andre av samme typen restauranter vi har besøkt over hele Norge og ellers i Skandinavia. Virket ved første øyekast mer som en litt avansert kafeteria. Imidlertid "tok vi sjansen" fordi vi la merke til at det var rent og ordentlig der.
Og vi ble IKKE skuffet: Bare se våre punkter som gjelder for de hittil i alle fall UKENTLIGE besøkene vi har hatt der siden september i fjor:

* Hyggelig og forekommende betjening som alltid gjør at man fra første stund føler seg velkommen og verdsatt.
* Velg mellom bufféen som bestål av alltid varme kinesiske eller thailandske spesialiteter, eller a-la-carte menyen
som består av både lunsj-size og nesten dobbelt så store ditto til middag-/kveldsmenyen. Eller "take-away".
* Prisene er helt "innafor", derfor har vi anledning til å besøke stedet så vidt ofte som tilfellet er.
* Mine favoritter er følgende: Landets etter min mening aller beste Peking-suppe til for-rett(!?!),
stekt Peking-and i Szechuan-saus, innbakt svinefilet med sur-søt saus samt de kjempegode innbakte
kongerekene, - også i sur-søt saus. Og så var det vår-rullene da!!!! Alt servert med ønsket saus og nydelig
kinesnsisk kokt eller stekt ris! YAMM!
* Har sagt det før og jeg sier det igjen som Arnold Schwartzenegger: "I'll be back!"

Dato for besøk: september 2017
3  Takk, 182dagd

Reisende som så på HongKong Restaurant, så også på

Arendal, Aust-Agder
Arendal, Aust-Agder

Har du vært i HongKong Restaurant? Del dine erfaringer!