“Helt greit”

HongKong Restaurant
Vurdert som nr. 10 av 61 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 13. juli 2020

Ikke like på topp som Ting Hai, men absolutt god mat og god service. Det er dessverre ikke en eneste vegetarisk rett på menyen (bortsett fra muligens en suppe), men de fikser alltid noe om man ber om det. I mitt tilfelle ba jeg om stekte nudler og fikk dette. Anbefaler derfor å spørre om man ikke finner noe på menyen. Helt greit!

1  Takk, jonasnik

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Veldig koselig betjening.
Vi fikk maten raskt og det var store og gode porsjoner. Menyen var variert med kinesiske, norske og thailandske retter. Alt vi spiste var veldig godt! Anbefales.

Takk, 294h_vardt
Anmeldt 16. januar 2020 via mobile enheter

Kokken er flink. Så enkelt er det. Svære porsjoner, en service langt utenom det vanlige for restauranter i Norge. Her er du langt på vei inn i Asia. Pris er kanskje litt over flere asiatiske kjøkken men porsjonene er som sagt store og verd de ekstra kronene. Går du småsulten fra dette sted har du selv gjort en feil. Betjeningen er utrolig vennlig. Tusen takk for en god opplevelse i vintermørket.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, Kurt-on-tour
Anmeldt 14. januar 2020 via mobile enheter

Litt slitte lokaler, men veldig koselig betjening. God mat og i bufféen kan du spise så mye du vil. Går alltid sprekkmett der fra.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, frodeh714
Anmeldt 27. oktober 2019 via mobile enheter

Etter 31.12.18 ligger dette spisestedet i Østre gate 5 og ikke i Torget 3 som tidligere.
Nesten bare rundt hjørnet, - når vi sitter innerst i 2. etasje på andre siden av Torggata ser vi ned på det gamle bygget som blir bygget om.

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, 182dagd

Reisende som så på HongKong Restaurant, så også på

Har du vært i HongKong Restaurant? Del dine erfaringer!