“Veldig fornøyd! ”

HongKong Restaurant Arendal
Vurdert som nr. 9 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Kom hit for lunsj. Ble møtt av hyggelig betjening, det er trivelige og rene lokaler. Maten både så og smakte godt. Fikk servert maten i løpet av 10 min. Meget fornøyd!

1  Takk, 247trinef

Anmeldt 22. juli 2021

Nå når dem har flytta nærmere byen er det mye bedre. Mye mat for pengene, store porsjoner. Så her blir du mett. Veldig god service iforhold til mange restauranter i byen.

Takk, LoveTravel801194
Anmeldt 24. juni 2021

Trengte middagsstopp i Arendal i forbindelse med biltur. Valgte denne på bakgrunn av våre matpreferansener og reviews. Opplevelsen var enda bedre enn forventet! Veldig god mat, store porsjoner og svært hyggelig betjening.

Takk, Anders P
Anmeldt 15. juni 2021

Kom inn å skulle bestille meg litt mat etter besøk på sykehuset! vil si at jeg fikk den beste oppelveslen man kan få da man bestillet take out!
Servitøren ga meg sin anbefaling og forklarte meg matrettene perfekt!
maten smakte også meget bra! fikk med rikelig grønnsaker kjøtt og saus og ris! var nok til to servings! jeg gir TOP karrakter på dette stedet!

Takk, _yvindvic2rd
Anmeldt 30. mai 2021

3 pers en søndag; valgte buffet. God variasjon på utvalget , smakfullt. Dessert og kaffe med påfyll inkludert i pris på 199 kr er et kupp! Servicen var helt upåklagelig; god oppfølging og vennlig uten å være påtrengende. Veldig bra på smittevern med avstand mellom bordene og plass til å bevege seg. Hit kommer vi tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Christian S

Reisende som så på HongKong Restaurant Arendal, så også på

Har du vært i HongKong Restaurant Arendal? Del dine erfaringer!