“God mat i Arendal”

HongKong Restaurant Arendal
Vurdert som nr. 8 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Mette og gode med VIDUNDERLI MAT OG SERVICE ❤️ Her kommer vi gjerne igjen neste gang vi er i Arendal ❤️ Anbefales ❤️
Veldig hyggelig betjening ❤️

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Wanderer35176340604

Anmeldt 10. september 2021

Mye spesialiteter i en meny med de sedvanlige chop sueyene.
Alltid hyggelig å møte naturlige og vennlige folk bak disken når man kommer inn på et sted.
Sjeldent man finner slike steder i småbyer i dette landet.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Ulf M
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Kom hit for lunsj. Ble møtt av hyggelig betjening, det er trivelige og rene lokaler. Maten både så og smakte godt. Fikk servert maten i løpet av 10 min. Meget fornøyd!

1  Takk, 247trinef
Anmeldt 22. juli 2021

Nå når dem har flytta nærmere byen er det mye bedre. Mye mat for pengene, store porsjoner. Så her blir du mett. Veldig god service iforhold til mange restauranter i byen.

Takk, LoveTravel801194
Anmeldt 24. juni 2021

Trengte middagsstopp i Arendal i forbindelse med biltur. Valgte denne på bakgrunn av våre matpreferansener og reviews. Opplevelsen var enda bedre enn forventet! Veldig god mat, store porsjoner og svært hyggelig betjening.

Takk, Anders P

Reisende som så på HongKong Restaurant Arendal, så også på

Har du vært i HongKong Restaurant Arendal? Del dine erfaringer!