Expedia.comUSD 111
Vio.comUSD 111
eDreamsUSD 105
Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Lite, datert rom med bitteliten dusj, forhenget ble blåst inover sa stå i dusjen med forhenget klistret til kroppen. Brannalarmen produserer ett irriterende lyd som de desverre ikke kunne gjøre noe med. Men fikk lov til å sette tape på det som gjørde det litt bedre. Pga sikkerheten er det nok ikke den beste løsningen. Frokosten var ok men ikke mer enn det. For meg er frokosten det beste med en hotellovernatting men dette var ikke noe spesielt. Ingen bacon, makrell ble ikke påfyllt og kjedelig pålegg.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, dina278
Anmeldt 15. september 2018

Rommet var overraskende stort. Betjeningen var hyggelige og serviceinnstilt. . Sentral beliggenhet . Parkeringsanlegg rett ved siden av hotellet. Koselig frokostrom med god frokost. Stille og rolig . Vi koste oss.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, annein2018
Anmeldt 3. september 2018

Et hjemmekoselig hotell der det var lett å trives. Sentral beliggenhet, bare noen minutter å gå fra Torget og busstasjonen. Jeg hadde betalt for økonomirom, men fikk tildelt et standardrom, det var jo svært hyggelig. Rommet var rent og pent med eget bad. Bare savnet jeg en skaphylle til å legge fra meg ting på, så de ikke var i veien for renholderen. Frokosten var god, og STORT EKSTRA PLUSS for at hotellet har en liste over allergener i maten. Hotellfrokoster bryr seg vanligvis ikke med det. Selv må jeg unngå melkeprodukter grunnet kols, jeg har med meg inhalator, men det er ikke bra for helsen - så dette satte jeg stor pris på.

Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Lisbeth L
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Lite og gammeldags hotell med atmosfære. God og inkludert mat både til kvelds og frokost. Parkeringshus rett ved var meget praktisk. Kort gangavstand til alle fasiliteter. Hyggelig personale og rene rom.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, Tor Inge J
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Dette er et flott klassisk hotell med maritimt miljø, rommene er kalt opp etter fartøy, med bilder og dokumentasjon på veggene. Baren og spisesalen er gjennomført maritim, buffeten er lagt ut på en flott båt midt i rommet. Det serveres kveldsmat inkludert i prisen, en enkel buffet med nydelig mat. Nydelig var også frokosten, manglet ingenting. Det er ikke klima anlegg på rommene, det ble varmt på natta men med den sommeren vi har hatt kan en ikke regne med annet. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, thordagliet