Booking.comUSD 149
FindHotel
Anmeldt 6. juli 2020

Flott beliggenhet, sentralt og i gåavstand til det meste
Veldig hyggelig og service -innstilt betjening
Parkering like ved hotellet
Nylig opp-pusset med behagelige farger... Kommer garantert tilbake :)

Takk, unhj
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Flott beliggenhet i Arendal med gåavstand til det meste. Fine store og rene rom. Hyggelig betjening både i resepsjon og matsalen. Minus at det mangler en uteplass, uteplassen er på fortauet ved inngangen med mye trafikk.

1  Takk, nedzadaf
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Hotellet har flott beliggenhet i sentrum og gjennomført stil mtp innredning med maritimt preg. Så om du er lei de hvite veggene og sterilt preg er dette et fint hotell.
Det som ikke er bra er manglende norskkunnskaper hos betjeningen. Vi reiser mye og vant til å kommunisere med både ulike språk og armer og bein, men dette ble for slitsomt. Service-innstillingen kunne også vært bedre. Litt små-arroganse i resepsjonen bl.a.

Frokosten var et sørgelig kapittel. Selv i disse korona-tider. Ferdiglagde frokosttallerkener er noe de fleste hoteller klarer med stil- men ikke Grand hotell Arendal. De slenger altså på ferdigpakker med majones. Uten at vi fant noe vi kunne bruke de til. Små tuber med rekeost. En liten pakke bringebærsyltetøy og ost og skinke. Brødet var minst 3 dager gammelt og smuldret helt opp. Vi orket ikke gå til frokost neste dag og valgte espresso house i senteret i stedet.

Baren er lekker, og det beste med hele hotellet.
Jeg tror ganske så sikker at vi velger et annet sted neste gang. Score med tanke på «Value for money» var ikke høy nok.

3  Takk, Missjetlagged
Anmeldt 19. juni 2020

Et verenovert hotell svært sentralt. P- hus rett ved inngang (150.- pr natt). Hyggelig stemning. Svært hyggelige ansatte. Deilig corona tilrettelagt frokost. God kveldssuppe gratis. Rene rom og god wifi. Litt støy fra gate/p-hus innkjørsel ved inngang, men ikke mer enn forventet i sentrum.

Romtips: #201 - ok double - litt støy fra p- garasje innkjøring og røykeplass under
1  Takk, PerUrdahl
Anmeldt 14. juni 2020

Hyggelig hotell, svært sentralt, trivelig interiør og grei betjening.
Ok korona-frokost, men trist kveldsrett.
Rom mot gaten har en god del trafikkstøy. Mindre med vinduene lukket.
Vårt rom var trangt og manglet mer belysning.
Bra og stort bad.
Hotellets ledelse/eier må sørge for at det utenlandske personalet får norskopplæring og generelt bedre opplæring i servering. Personalet er ellers hyggelige og serviceinnstilte.

1  Takk, Ornulf H