TripadvisorUSD 155
eDreamsUSD 155
FindHotel
Anmeldt 30. juli 2020

I all korrespondanse med hotellet opplyses det om at innsjekk er fra kl 15. Da vi ankom hotellet fikk vi beskjed om kl 16 - litt underlig.
Hotellrommet fremstår som lite og trangt. Baderommet er kun egnet for små mennesker og en skal ikke være stor for ikke å få plass på toalettskålen. Savnet minibar/kjøleskap.
Strålende med parkering ved hotellet. Frokosten var grei, uten de store opplevelser. Ingen stor opplevelse med tanke på den markedsføring som drives for "Unike hoteller".

Takk, jennyhS9286UC
Anmeldt 18. juli 2020

Flott rom, god seng. Meget bra frokost. Ypperlig beliggenhet. Kan anbefales. Hyggelig og hjelpsom betjening Parkering i parkeringshus ved hotellet. En hyggelig by, med masse restauranter og forretninger.

Romtips: Rom 202, fin utsikt.
1  Takk, 54oddj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi kom på ettermiddagen etter en lang kjøretur. Visste at innsjekk var fra kl 16 men håpet og kunne få rommet noe før. Det fikk vi ikke. Ingen andre heller som kom litt tidligere. Da vi kom inn i resepsjonen satt det en dame på et kontor bak resepsjonen som ikke engang kom ut og ønsket oss velkommen. Personalet i resepsjonen kunne fremstått mere profesjonelt, vi opplevde flere av dem som litt småarrogante. Fikk et fint og stort hjørnerom. God seng men følte vi lå i nedoverbakke med hodet. Mye måkeskrik og biltrafikk. Kort avstand til brygga. Bra frokost. Parkering i p hus rett ved siden av hotellet.

1  Takk, Drammen3026
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Pent rent med luksuriøs interiør og deilig seng. Koselig å få suppe inkludert til kvelds eneste jeg savnet var minibar/kjøleskap på rommet. Hyggelig betjening og parkeringshus rett ved siden av Veldig fornøyd med oppholdet

Reisetype: Reiste alene
Takk, Discover429969
Anmeldt 6. juli 2020

Flott beliggenhet, sentralt og i gåavstand til det meste
Veldig hyggelig og service -innstilt betjening
Parkering like ved hotellet
Nylig opp-pusset med behagelige farger... Kommer garantert tilbake :)

Takk, unhj