Expedia.comUSD 139
FindHotelUSD 139
Agoda.comUSD 143
Anmeldt 25. juli 2021

Hyggelig resepsjonist. Ok/hyggelig rom. Vindu mot gaten som ble noe bråkete om natten. Komfortabel seng. Minibar på rommet, men den var tom samt ikke slått på.
Frokostbuffet var ok. P-hus rett ved siden av hotellet til 150kr/døgn.
Lokalisert en kort gåtur til havnen i Arendal.

Takk, steven h
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotell med «stille og rolig» atmosfære. Hyggelige personale.

Fikk rom 205. Stort og fint, med maritimt interiør. Rent og nyoppusset.

Bra frokostbuffet mtp smittevern. Følte oss veldig trygge. Enkel, men god kveldsmat var inkludert i prisen.

Fins ingen eget p-hus for hotellgjester, men hotellet ligger rett ved et p-hus (150kr pr døgn).

Takk, catherineh626
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende og god frokost. Ingen utsikt fra rommet. Smale, men gode senger. Ørepropper er nødvendig grunnet stor trafikk i gata kloss ved. I tillegg virket det som alle byens måker hadde rede på hotelltaket. Vanskelig å få sove. For dyrt hotell i forhold til utbytte.

Takk, janmagne2021
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

En hyggelig hotell sentralt i Arendal med gjennomført maritimt preg. Sentralt, kort vei til alt i Arendal, kort vei til parkering. Hyggelig personale og god frokost. De har også kveldsmat inkludert i overnattingen - den består av suppe med brød. Rommet vi hadde var stort og godt rengjort. De er med i kjeden Unike hotell, og dette er et spesielt hyggelig og unikt hotell som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 897kristins
Anmeldt 7. november 2020

Rent og pent. Ypperlig frokost. Hyggelig personale. Superkoselig bar. Vi kommer helt sikkert tilbake. Parkeringshall rett ved siden. Smittevernreglene var og ivaretatt på en bra måte. Ett enkelt gratis kveldsmåltid ble servert i baren. I det hele tatt en veldig bra opplevelse og bo der.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, DagfinnE_13