Expedia.comUSD 140
FindHotelUSD 140
eDreamsUSD 135
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et gammelt hotell som var pusset opp og alt var rent og pent. Vi var tre personer og fikk en juniorsuite. Tusen takk. En god frokost og veldig hyggelig personale. En fin opplevelse på vår sommerferie.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 806gretah
Anmeldt 2. august 2021

Kun 2 timer søvn pga mye støy fra ventilasjonsanlegget. Romler som bassmusikk og mann sover uansett dårlig på nytt sted første natt da hjelper ikke dette. På vei ut endte det med forstuet fot og siste ferieuken ødelagt da det er høydeforskjeller mellom påbyggene, disse er kamuflerte av stripette teppe og ikke merket. Resepsjonen sa bare uff dette var uheldig og at hu skulle ta det videre før kastet oss ut. Ikke hørt noe fra hotellet i etterkant.

Takk, Fredrik-Sot
Anmeldt 25. juli 2021

Hyggelig resepsjonist. Ok/hyggelig rom. Vindu mot gaten som ble noe bråkete om natten. Komfortabel seng. Minibar på rommet, men den var tom samt ikke slått på.
Frokostbuffet var ok. P-hus rett ved siden av hotellet til 150kr/døgn.
Lokalisert en kort gåtur til havnen i Arendal.

Takk, steven h
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hotell med «stille og rolig» atmosfære. Hyggelige personale.

Fikk rom 205. Stort og fint, med maritimt interiør. Rent og nyoppusset.

Bra frokostbuffet mtp smittevern. Følte oss veldig trygge. Enkel, men god kveldsmat var inkludert i prisen.

Fins ingen eget p-hus for hotellgjester, men hotellet ligger rett ved et p-hus (150kr pr døgn).

Takk, catherineh626
Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Sentralt beliggende og god frokost. Ingen utsikt fra rommet. Smale, men gode senger. Ørepropper er nødvendig grunnet stor trafikk i gata kloss ved. I tillegg virket det som alle byens måker hadde rede på hotelltaket. Vanskelig å få sove. For dyrt hotell i forhold til utbytte.

Takk, janmagne2021