Expedia.comUSD 121
FindHotelUSD 120
Orbitz.comUSD 121
Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Vi er et par som hadde bestilt hotellrom fredag-søndag i forbindelse med at vi skulle være gjester i et bryllup. Mange av gjestene i bryllupet bodde på hotellet, noe som både var praktisk og hyggelig. Da vi ankom etter en lang kjøretur litt over kl 22 fredag kveld viste det seg at hotellet hadde sjekket inn en annen person på vår reservasjon uten å kontrollere navn eller andre opplysninger på gjesten. Hotellet var attpåtil fullt og de hadde ingen rom å tilby oss. Hotellet foreslo som en løsning å sette seng til oss inn på noen av de andre bryllupsgjestenes rom. Dette avslo vi (både av hensyn til oss selv og de andre gjestene), og ba i stedet om at hotellet tok kontakt med et annet hotell for å finne et rom til oss. Det var heldigvis et rom ledig på et hotell noen hundre meter unna hvor vi kunne bo til dagen etter. Prisen for dette rommet var mer enn det dobbelte av rommet vi hadde bestilt, og vi måtte legge ut. Dagen etter klarte Grand å tilby oss et rom, og vi fikk sjekke inn 10 minutter før vi måtte reise til vielsen. Deler av formiddagen gikk dermed med til kommunikasjon med Grand, utsjekk og innsjekk. Grand har siden sagt at de skal refundere mellomlegget mellom prisen for overnatting på erstatningshotellet (det skulle bare mangle, de er den direkte årsaken til tapet) og mener for øvrig at de har tilbudt nok ved å oppgradere oss til et bedre rom (stor gulvflate, men med kun ett vindu direkte inn i en murvegg) og ved å sette frem to små brus og et fat med oppskåret frukt (til tross for at vi flere ganger hadde gjort oppmerksom på at vi skulle rett i vielse, og ikke være på hotellet de neste timene). Da jeg ga beskjed om at jeg ikke synes dette var tilstrekkelig kompensasjon, og at jeg mente vi burde få avslag i prisen for overnattingen fikk jeg til svar at de ikke kunne tilby dette. Jeg mener hotellets håndtering av situasjonen var usedvanlig dårlig, og kan ikke huske å ha opplevd dårligere service og mindre løsningsvilje fra noe hotell tidligere.

Takk, Auroraen
Anmeldt 26. august 2021

Vi hadde et svært trivelig opphold. Hotellet hadde parkeringshus rett ved siden av og gangavstand til sentrum. Stort hotellrom, og sengene var virkelig gode, og heller ikke noe gatestøy. Hotellets ansatte var utrolig serviceminded, hyggelige og hjelpsomme. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Takk, 916tonea
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Et gammelt hotell som var pusset opp og alt var rent og pent. Vi var tre personer og fikk en juniorsuite. Tusen takk. En god frokost og veldig hyggelig personale. En fin opplevelse på vår sommerferie.

Takk, 806gretah
Anmeldt 2. august 2021

Kun 2 timer søvn pga mye støy fra ventilasjonsanlegget. Romler som bassmusikk og mann sover uansett dårlig på nytt sted første natt da hjelper ikke dette. På vei ut endte det med forstuet fot og siste ferieuken ødelagt da det er høydeforskjeller mellom påbyggene, disse er kamuflerte av stripette teppe og ikke merket. Resepsjonen sa bare uff dette var uheldig og at hu skulle ta det videre før kastet oss ut. Ikke hørt noe fra hotellet i etterkant.

Takk, Fredrik-Sot
Anmeldt 25. juli 2021

Hyggelig resepsjonist. Ok/hyggelig rom. Vindu mot gaten som ble noe bråkete om natten. Komfortabel seng. Minibar på rommet, men den var tom samt ikke slått på.
Frokostbuffet var ok. P-hus rett ved siden av hotellet til 150kr/døgn.
Lokalisert en kort gåtur til havnen i Arendal.

Takk, steven h