“Skuffende på brygga i Arendal”
Anmeldelse av Fiskebrygga

Fiskebrygga
Vurdert som nr. 51 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Nå kan du sitte både innendørs og utendørs over vannet og nyte mat, drikke og det yrende livet i og rundt Pollen. Det er hyggelige priser og på fredager er de spesielt hyggelige. Velkommen skal du være! Cheers! Også utsalg av fisk og skalldyr. Her er det alltid ferske produkter, i tillegg produserer Fiskebrygga Sørlandets beste fiskekaker - ifølge trofaste kunder. Velkommen til butikken for en hyggelig fiskehandel!
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ventetiden på maten var nesten en time. Vi bestilte fiskesuppe og dampede blåskjell m/aioli og pommes frites. Blåskjell ble servert uten aioli og når vi påpekte dette fikk vi to små papirbeger med aioli. Både fiskesuppa og blåskjellene var relativt smakløse. Til tross for lave priser vil jeg ikke besøke dette stedet igjen. Hyggelig betjening, men det er ikke nok til å redde opplevelsen.

Takk, ah2068

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste blåskjell m/chips og aioli som var god nok. Servitørene serverte drikke og mat, etter det så vi ikke mere til dem. Ingen kom og spurte om det smakte bra, og ingen kom og spurte om vi ville ha mere å drikke. Da vi endelig så en servitør hadde vi mistet lysten på mere drikke, men måtte rope for å gå oppmerksomhet, og spurte om mere Aioli. Fikk ja til dette, men dette kom de aldri til bordet. Måtte gå inn og be om å få betale. Gav beskjed om at det ble ingen tips pga. manglende oppmerksomhet, men fikk ingen beklagelser, bare et aha Et tips, lær opp de unge servitørene. Service lønner seg ALLTID!

Takk, Go56776805579
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Satt i 1 time og 15 minutter før vi fekk maten .
Blei stua inn med folk satt rygg mot rygg .
Covid 19 tiltak var ikkje i ivaretatt

Takk, Gunnkjell
Anmeldt 19. juli 2021

Svært populært og hyggelig sted som ligger svært sentralt. Gode smakfulle og varierte retter. Noe treg service og sur betjening, men ellers bra.

1  Takk, _yvindv2015
Anmeldt 18. juli 2021

Ventet i en halv time og hadde ennå ikke fått drikken vår. Da hørte vi paret på nabobordet spørre om maten deres kom snart,de hadde ventet i en time på den. Gikk inn for å spørre hvor lang tid det tok med maten, det kunne ikke servitøren si men sa at hun skulle finne ut av det og gi beskjed når hun kom med drikken. Men det hun kunne si var at det antakeligvis ville ta veldig lang tid før maten kom! Da gadd vi ikke vente mer og gikk et annet sted. Uproffe servitører ( og antakeligvis for lite kjøkkenpersonell)som virker som de ikke har fått noe særlig opplæring. Fin beliggenhet var det eneste positive, kanskje maten også er god men det hjelper ikke når den aldri kommer.

Takk, Anya B

Reisende som så på Fiskebrygga, så også på

Har du vært i Fiskebrygga? Del dine erfaringer!