“Lunsj”
Anmeldelse av Fiskebrygga

Fiskebrygga
Vurdert som nr. 52 av 65 Restauranter i Arendal
Kjøkken: Norsk
Beskrivelse: Nå kan du sitte både innendørs og utendørs over vannet og nyte mat, drikke og det yrende livet i og rundt Pollen. Det er hyggelige priser og på fredager er de spesielt hyggelige. Velkommen skal du være! Cheers! Også utsalg av fisk og skalldyr. Her er det alltid ferske produkter, i tillegg produserer Fiskebrygga Sørlandets beste fiskekaker - ifølge trofaste kunder. Velkommen til butikken for en hyggelig fiskehandel!
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 stk som bestilte fish and chips. Måtte vente i ca 45 minutt på maten. Maten smakte godt, men var ganske simpel. Helt gjennomsnittlig restaurant.

Takk, W1169UNtinak

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fiskebrygga i Arendal som serverer halvfabrikat Bergens fiskesuppe!!?? Ikke bra! Absolutt ikke et sted jeg vil anbefale. I tillegg uoppmerksomme servitører som vi måtte gå inn for å hente for å få oppmerksomhet.

Takk, elikatrinel
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Ventetiden på maten var nesten en time. Vi bestilte fiskesuppe og dampede blåskjell m/aioli og pommes frites. Blåskjell ble servert uten aioli og når vi påpekte dette fikk vi to små papirbeger med aioli. Både fiskesuppa og blåskjellene var relativt smakløse. Til tross for lave priser vil jeg ikke besøke dette stedet igjen. Hyggelig betjening, men det er ikke nok til å redde opplevelsen.

Takk, ah2068
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Spiste blåskjell m/chips og aioli som var god nok. Servitørene serverte drikke og mat, etter det så vi ikke mere til dem. Ingen kom og spurte om det smakte bra, og ingen kom og spurte om vi ville ha mere å drikke. Da vi endelig så en servitør hadde vi mistet lysten på mere drikke, men måtte rope for å gå oppmerksomhet, og spurte om mere Aioli. Fikk ja til dette, men dette kom de aldri til bordet. Måtte gå inn og be om å få betale. Gav beskjed om at det ble ingen tips pga. manglende oppmerksomhet, men fikk ingen beklagelser, bare et aha Et tips, lær opp de unge servitørene. Service lønner seg ALLTID!

Takk, Go56776805579
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Satt i 1 time og 15 minutter før vi fekk maten .
Blei stua inn med folk satt rygg mot rygg .
Covid 19 tiltak var ikkje i ivaretatt

Takk, Gunnkjell

Reisende som så på Fiskebrygga, så også på

Har du vært i Fiskebrygga? Del dine erfaringer!