Booking.comUSD 236
CheapTicketsUSD 204
Orbitz.comUSD 204
Agoda.comUSD 237
Anmeldt 18. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg har bodd flere ganger på hotellet før (minst 10 netter til sammen), men denne gangen var det dessverre en skuffende opplevelse.

Rommet var stort og flott, men hadde svært høy og slitsom lyd fra kinosalene under frem til kl 22.30. Flaskeåpneren var ingen sted å finne. Kaffemaskin på rommet var en super overraskelse, men kun koffeinfrie kaffekapsler var en skuffende opplevelse om morgenen.

Badet var ikke godt rengjort - den var brune flekker fra noe som hadde rent ned veggen under platen vasken sto på. Vasken lakk kraftig med på gulvet. Begge slukene var helt tette og opp av det ene sluket kom et melonfrø med vannet. Utrolig ekkelt å stå i 2-3 cm med skittent vann når man dusjer.

Ved utsjekk ble det ikke tilbudt noen kompensasjon for dette, kun en lovnad om at «noen skulle se på det med en gang». Hadde resepsjonisten strukket seg til å by på sjokoladen jeg tok fra minibaren hadde det blitt en stjerne ekstra.

Frokosten er veldig god, da.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, Kristine E
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Kjære Kristine,
tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding. Den er viktig for oss!
Beklager så mye at vi ikke levde opp til dine forventninger denne gangen. Det er jeg oppriktig lei meg for.
Her har det tydelig vært svikt I rutinene våre. Vi tar dette på sterkeste alvor og går gjennom rutinene internt så det ikke skjer igjen.
Teknisk sjef er på saken når det gjelder vasken.
Hyggelig å høre at froksten gav deg en god start på dagen.
Håper vi får gleden av å ta deg vel I mot neste gang du er I Arendal.
Ha en fin dag.

Anmeldt 15. oktober 2018

Jeg har bodd på Thon Hotel Arendal ca. 10 ganger årlig siden 2014. Det har vært spennnede å følge hotellet fra den gang da til nå. Hotellet fremstår som nytt etter renoveringen som var ferdig i 2016.

Rommene er innbydene med flotte farger og fresh design, det er Bose høytaler, strykejern og minibar på rommet. Det viktigste av alt er at sengene er komfortable, sover alltid godt når jeg overnatter her.

Frokosten er en av de beste jeg har opplevd i Norge. Stort utvalg med både kalde og varme alternativer. Ferskpresset appelsinjuice og vakker utsikt gir alltid en god start på dagen. Det samme gjør god service og smilende personal.

Det er veldig praktisk med kveldsmat på hotellet. En stor bonus for oss som reiser alene med jobben og kanskje ikke har lyst eller tid til å sette seg ned på en restaurant. Det er alltid en varmrett og et utvalg av fersk brød, pålegg, frukt og en kake/dessert.

Føler Thon Arendal er "hjemmet" mitt når jeg er på jobbreise i området. Alltid hyggelig å komme tilbake.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, N9563QKannel
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei kjære Anne,
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Det gjør meg glad å lese hvordan du har fulgt hotellet gjennom hele prosessen.
Vi er storfornøyde med resultatet etter oppussingen og er oppriktige stolte av profuktet vårt.
Det legges mye tid og penger ned I å servere alle våre gjester en god start på dagen. Ekstra hyggelig at det blir tatt godt I mot og at frokosten faller i smak. Det skal jeg bringe videre til våre kokker.
Gleder oss til å ta deg vel I mot ved ditt neste opphold her hos oss.

Anmeldt 5. oktober 2018

Har besøkt hotellet flere ganger og har alltid fått veldig bra frokost. Imponerende bra.

Aftensmat/middag er inkludert, men ikke så imponerende. Den bærer preg av å være basert på rester.

Rommet har et komplisert lyssystem og TV kan være vanskelig å forstå før man kommer inn på NRK-kanalene.

Romtips: 4.etasje med balkong.
Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Arvid K
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. oktober 2018

Hei Arvid,
tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Arendal.
Det er vi utrolig glad for.
Det gleder meg å høre at du liker vår frokost.
- det skal jeg bringe videre til våre kokker.
Ikke nøl med å ta kontakt med våre hyggelige resepsjonister neste gang du er hos oss.
De viser deg gjerne hvordan TV fungerer.
Synd ikke kveldsmaten fallt helt I smak:)
Velkommen tilbake ved en senere anledning.
Hilsen Thon Hotel Arendal, v/ Cecilie

Anmeldt 2. oktober 2018

Bra beliggenhet i byen, hyggelig personale og fantastisk god frokost. Du får også gratis, varm kveldsmat også, som er helt topp. Wifi fungerte bra. Pent hotell og fine rom. Minibar. Det ligger en kino vegg i vegg med hotellet, parkeringshus tvers over gaten, og 3 min gange till stort kjøpesenter.

Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Vidar F
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2018

Hei Vidar:)
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Det setter vi stor pris på.
Utrolig fint å høre at du likte frokosten, beliggenheten og vårt hyggelige personale.
Velkommen tilbake.
Hilsen Thon Hotel Arendal, v/ Cecilie

Anmeldt 2. september 2018

Rommet var helt etter forventninger. beliggenheten er i sentrum av Arendal. Parkering tilgjengelig på kommunal parkering like ved. Gratis om natten , til kl. 08:00 på morgenen. Også tilgjengelig parkeringshus rett over gaten fra hotellet.

Dato for oppholdet: august 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, JohnS18174
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Hei John,
Tusen takk for at du valgte å bo hos oss da du var I Arendal.
Det setter vi stor pris på.
Hyggelig at du likte kveldsmaten vår.
Velkommen tilbake.