Rune
Reisetype: Reiste alene
TH A, Guest Relations ManagerThon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 28. jan. 2019
Hei Rune,
Tusen takk for din tilbakemelding på ditt opphold her hos oss.
Beklager at ting ikke var helt slik det burde være. Her har du vært skikkelig uheldig.
Vi har nå gått tilbake å sett på hva som virkelig har skjedd og gått igjennom rutinene våre.
Tenkinsk er på saken får å unngå at dette skjer igjen.
Igjen takk for at du gir oss din tilbakemelding. Din mening er viktig for oss.
Det er den eneste måten vi kan bli bedre på.
Håper på og ser frem til å få lov å ønske deg velkommen igjen neste gang du er I Arendal.
    kr 1 856
    kr 1 800
20.5 km fra Thon Hotel Arendal
Se flere hoteller i Arendal
Anmeldt 13. januar 2019

Vi var her en natt og hadde et veldig fint opphold. Vi fikk en deilig kyllinggryte på kvelden, og en nydelig frokost i 6. etg. Hyggelig betjening i resepsjonen å upåklagelig service. Rent og fint rom. Hotellet ligger veldig sentralt til i Arendal

Dato for oppholdet: januar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, knerten19
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for at du valgte å bo hos akkurat oss under ditt besøk I Arendal.
Det setter vi stor pris på.
Hyggelig å høre at du hadde ett flott opphold hos oss og at maten fallt I smak.
Vi gleder oss til å ta deg vel i mot ved en senere aneldning.
Hjertelig velkommen til oss.
Med Vennlig Hilsen Thon hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Ny renovert hotell, flotte rom.
Bespisning i 6 etg, toppetasjen noe uvant, men det var en inner tier, her kunne en spise ute om være tillot det, flott utsikt ned til sjøen, god plass i spisesal. Variert og mye og velge i. Hotellet bød på kveldsbufe, som bare kan anbefales, alltid godt å få påfyll etter en lang arbeidsdag.
Ansatte på hotellet var hyggelige, smilende og alltid behjelpelige.
Minuset er om du har bil, det koster å parkere.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Rroen
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. januar 2019

Hei, tusen takk for flott tilbakemelding.
Hyggelig å høre at du hadde ett fint opphold her hos oss.
Godt kveldsmaten fallt I smak og at du likte rommene våre.
Det setter vi stor pris på.
Når det gjelder parkeringen, så er det dessverre ikke så mye vi får gjort med den.
Gleder oss til å ta deg vel I mot ved ditt neste opphold I Arendal.
Mvh
Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 15. desember 2018 via mobile enheter

Vi var her en natt og koste oss veldig. Hyggelig betjening i resepsjonen å upåklagelig service. Rent og fint rom. Deilig lasagne på kvelden og en nydelig frokost i 6 etg gjorde at vi koste oss Max på denne turen. Hotellet ligger veldig sentralt til i Arendal.

Takk, 476hanss
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. desember 2018

Hei Hans,
Tusen takk for at dere valgte å bo på akkurat vårt hotel under deres besøk I Arendal.
Det setter vi stor pris på.
Godt å høre at kveldsmaten fallt I smak og at du likte rommene våre.
Håper på og ser frem til å ta dere vel I mot ved en senere anledning.
Velkommen til oss.

Anmeldt 11. desember 2018

Som gjest på Thon Hotel Arendal blir du ivaretatt fra du sjekker inn på hotellet og til du sjekker ut.
I skranken blir du møtt av serviceinnstilt og vennlig personale, og blir tilbudt en avis og en flaske vann.
Det er gratis kveldsmat mellom kl 18 og 21, bra utvalg, også der blir du møtt av den hyggelige betjeningen.
Frokosten i den hyggelige frokostsalen i 6. etg., med flott utsikt over Pollen, er en opplevelse i seg selv. Nydelig mat, lagd fra bunnen av og bra utvalg.
Er i Arendal 3-4 ganger i året. Tidligere benyttet vi forskjellige hotell. De siste to årene har vi ikke funnet noen grunn til å velge noe annet sted å overnatte enn her.
Kan anbefale dette hotellet på det varmeste.

Romtips: Velger rom i 6. etg. Frokostsalen er i samme etg.
Takk, Sidsel S

Kjære Sidsel,
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding og anbefaling.
Det setter jeg stor pris på og skal absolutt bringe videre til mine gode kollegaer.
Det gleder meg å høre at du opplever serviceinnstilt personale, nydelig mat og blir godt I varetatt som gjest her hos oss.
Dette er viktige elementer vi etterstreber å gi våre gjester.
Gleder oss og ser frem til deres neste opphold, velkommen :)
Hilsen Thon Hotel Arendal V/ Cecilie

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Anbefaler dette hotellet som ligger i hjerte av Arendal, like ved domkirken. Nydelig frokost med stort utvalg. Gode senger og rene og pene rom gjorde dette til en meget godt opphold. Kommer gjerne igjen, dette var et bra hotell.

Takk, IverOlavErstad
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hei Iver Olav Erstad,
tusen takk for at du valgte å bo på nettopp Thon Hotel Arendal.
Det setter vi stor pris på.
Veldig fint å høre at du hadde et flott opphold og at du anbefaler hotellet videre.
Vi gleder oss til å ta deg vel I mot ved en senere anledning:)
Velkommen igjen.