Anmeldt 4. juni 2019 via mobile enheter

Et fint og sentralt hotell dette. Rommene var av ok størrelse, badet var lite, men ellers godt opphold. Air conditionen på rommet fungerte så å si ikke på flere av rommene våre, så det ble kjempevarmt inne. Litt lite såpe i dispensere også.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, FK000
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juni 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Det gleder meg å høre at du synes hotellet vårt er fint.
Beklager så mye at det var lite såpe I dispenseren, denne er nå fyllt opp.
Håper på og ser frem til å få besøk av deg igjen.
Velkommen til oss.
Med vennlig hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 10. mai 2019 via mobile enheter

Hotellet har god standard, og rene er passe store til å trives i flere netter. Dessuten har de et godt trimrom, men det hadde vært kult med badstue også - men det er kanskje å være veldig kravstor. Stedet kan anbefales

Dato for oppholdet: mai 2019
1  Takk, TerjeH368
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2019

Hei Terje,
Tusen takk for din anbefaling! Den setter vi stor pris på.
Godt å høre at du liker hotellet vårt og trrives her.
Velkommen igjen, vi gleder oss til å se deg!

Anmeldt 1. mai 2019 via mobile enheter

Var på nytt nå i april på dette hotellet. Koselig hotell. Fine rom. Hyggelig betjening. Rent og pent. Fantastisk bra frokost med mye forskjellige retter. Frokosten må prøves. Deilig å sitte ute på taket i solen å nyte frokosten. Hotellet ligger midt i byen med kort avstand til butikker og severdigheter. Hotellet kan anbefales. Kommer nok igjen.

2  Takk, 364erikl
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2019

Hei 364erikl,
tusen takk for at du valgte å bo på vårt hotel under ditt opphold I Arendal.
Det gleder meg å lese at frokosten fallt I smak, rommene var fine og at dere fikk glede av vår flotte takterasse I 6.etg.
Vi setter pris på din anbefaling og ser frem til å ha deg som vår gjest igjen.
Velkommen til oss.
Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 27. april 2019

Rommet lå i 6. etasje og vendte ut mot Trefoldighetskirken. Praktisk med 6. siden frokost og kveldsmat serveres her. Beliggenheten er svært sentral og uteterrassen i 6. med utsikt mot fjorden er fenomenal. Alt var rent og pent og i orden. Det var allikevel de ansatte som var det aller beste med hotellet. Alle som en var svært hyggelige og hjelpsomme. Flotte og blide medarbeidere som bør gjøre Olav Thon stolt!
Kommer gjerne tilbake.

Romtips: Topp å få rom i 6. etasje. Her er nemlig frokostsalen hvor du også kan innta kveldsmat.
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, eikerkongen
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Kjære Eikerkongen,
tusen takk for super tilbakemelding!
Det setter vi stor pris på og jeg skal med glede bringe det videre til mine kollegaer:)
Det gleder meg å lese at dere hadde det så utrolig flott hos oss.
Håper vi ses snart, velkommen igjen. Ha en fin dag!

Anmeldt 21. april 2019 via mobile enheter

Vi overnattet fra lørdag til søndag med to barn. Ved innsjekk ble vi oppgradert til businessrom. Fint og rent med god seng. Det var gratis kveldsmat i restauranten som hadde en fin terrasse med sjøutsikt. Frokosten var fantastisk. Stort brødutvalg, ferskt syltetøy, egg, bacon, ferskpresset appelsinjuice forskjellige smoothie og mye, mye mer. Det som trekker ned var støy på utsiden. Alt i alt et veldig bra opphold.

Takk, 474anitat
TH A, Guest Relations Manager på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Kjære gjest,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Din mening er viktig for oss.
Utrolig fint å høre at dere liker hotellet vårt og at frokosten fallt I smak.
Det legges mye tid og krefter ned I å gi våre gjester en god start på dagen:)
Beklager så mye støyet som du beskriver. Det er dessverre ikke alt vi kan styre over.
Vi gleder oss og ser frem til å få lov å ta dere vel I mot ved deres neste besøk I Arendal.
Hjertelig velkommen.