Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Booking.comUSD 155
eDreamsUSD 155
Priceline
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig, sentralt beliggende hotell i, Arendal sentrum. Gode parkeringsmuligheter i det nye parkeringshuset på skrå over gaten. Også HC-parkering. Skjy det gamle trange P-huset rett over gaten.
Hotellet framstår rent, pent og godt vedlikehold. Restauranten er en "EGON".
Frokostserveringen i står hotellet selv for. Selv om det i disse Korona-tidene har hotellet løst smittevernproblemene på en forbilledlig måte. Du får alt du måtte ønske. Det tar ikke lengre tid og det er ikke lange ventetider. Betjeningen er "uforskammet" effektiv og service innstilt. Behold gjerne dette konseptet i stedet for buffé.

Takk, Oddvar H
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære Oddvar, tusen takk for dere valgte akkurat Thon Hotel Arendal under deres opphold. Det setter vi stor pris på. Utrolig hyggelig å lese at dere hadde ett flott opphold og at frokosten falt i smak. Vi håper på og ser frem til å ta dere vel i mot ved en senere anledning.

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig hyggelig opphold her. Vi var to venninner på tur med våre tenåringsdøtre. Hotellet har fine rom og lekkert bad. Beliggenheten er sentral og personalet er hjelpsomme og imøtekommende. Kommer du med bil så er det parkering i garasje rett over veien mot betaling. Hit kommer vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hampus72
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Hampus72,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Helt supert å høre at dere storkoset dere her hos oss.
Ekstra hyggelig er det å lese at dere likte rommene og at våre ansatte tok godt vare på dere:)
vi gleder oss til å se dere igjen. Fortsatt god sommer!

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Booket familierom, stort og fint med plass god plass til to barnesenger og egen sittekrok. Sofaen viste seg å være en sovesofa. Vannkoker og minibar/kjøleskap var veldig kjekt. Massasjedusj. Veldig rent og pent. Tvillingvogn gikk fint inn i heis og generelt. Rabattert parkering rett over gaten. Flott frokost på toppen m kanon utsikt. Svært serviceminded betjening. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, rayros79
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Så utrolig hyggelig å høre at dere hadde ett flott opphold her hos oss.
Det setter vi stor pris på.
Gledelig at rommet stod til forventningene og at dere følte dere godt i varetatt.
Vi håper på og ser frem til å få lov å ta dere vel i mot ved neste opphold i Arendal!
Hilsen Thon Hotel Arendal V/ Cecilie

Anmeldt 12. mai 2020

Her får du god services, bra frokost. Store og gode rom og det var rent og pent på rommet. Stort og godt bad og det var der rent. Hyggelige folk som jobbet der. Lett å finne parkering som er rett over gaten. Godt internett hadde de og.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, sigbjornr
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for at du valgte å bo på Thon Hotel Arendal da du var i Arendal sist..
Det setter vi stor pris på.
Utrolig hyggelig å lese at du hadde ett flott opphold og at du likte rommene våre.
Håper vi snart ser deg igjen.
Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Interiørmessig spenstige valg!
En eksepsjonelt rikholdig og velsmakende frokostbuffet..
Svært imøtekommende og serviceinnstilte medarbeidere.
Fin beliggenhet midt i Arendal med parkeringshus rett over gaten.
Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, beritirenet
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for superhyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på.
Gledelig å høre at du liker hotellet vårt, at frokosten smakte og våre ansatte tok godt vare på deg under ditt opphold.
Vi gleder oss og ser frem til å få lov å ta deg vel i mot ved ditt neste besøk i Arendal.
Velkommen igjen. Mvh Thon Hotel Arendal V Cecilie