Expedia.comUSD 236
CheapTicketsUSD 236
Orbitz.comUSD 236
eDreamsUSD 237
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Skal du reise til Arendal eller sørlandet anbefales Thon Hotel Arendal på det varmeste. Ikke bare ligger hotellet sentralt med kort vei til alt, også parkering. Hotellet er fresht og har rom og fellesområder i friske og oppmuntrende farger. Så til høydepunktet. Hotellet har en av Norges beste frokostbufféer. Fantastisk utvalg av varme og kalde retter. Det hele nytes i 6 etasje med magisk utsikt. Det hele toppes av Norges beste frokostvert Agnieszka som oser av god service, og som serverer fantastisk presskannekaffe ved bordene på dette hotellet må du heller ikke overnatte for å nyte den herlige maten, utsikten og den gode servicen.

1  Takk, 283ole1984
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære gjest, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Herlig lesning fra din opplevelse her hos oss! Dette er hva vi jobber for hver dag. Ekstra gøy er det å se at Agnieszka leverer service av ypperste klasse. Det skal jeg bringe videre til henne. Velkommen igjen! Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Kan anbefales på det sterkeste. Kjempefint. Service :topp. Lekkert design og meget hyggelig betjening ligger sentralt til. Takterrasse med servering ifra Egon. Kjempegod mat. Godt med Parkering. Ikke langt unna pollen.

Takk, torillsteinarg

Kjære gjest, tusen hjertelig takk for herlig anbefaling! Det setter vi stor pris på. Det er en sann fryd å lese at dere har koset dere skikkelig under deres opphold her hos oss. Gledelig at maten falt i smak. Fortsatt god sommer og velkommen igjen! Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig, sentralt beliggende hotell i, Arendal sentrum. Gode parkeringsmuligheter i det nye parkeringshuset på skrå over gaten. Også HC-parkering. Skjy det gamle trange P-huset rett over gaten.
Hotellet framstår rent, pent og godt vedlikehold. Restauranten er en "EGON".
Frokostserveringen i står hotellet selv for. Selv om det i disse Korona-tidene har hotellet løst smittevernproblemene på en forbilledlig måte. Du får alt du måtte ønske. Det tar ikke lengre tid og det er ikke lange ventetider. Betjeningen er "uforskammet" effektiv og service innstilt. Behold gjerne dette konseptet i stedet for buffé.

Takk, Oddvar H

Kjære Oddvar, tusen takk for dere valgte akkurat Thon Hotel Arendal under deres opphold. Det setter vi stor pris på. Utrolig hyggelig å lese at dere hadde ett flott opphold og at frokosten falt i smak. Vi håper på og ser frem til å ta dere vel i mot ved en senere anledning.
Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 29. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde et veldig hyggelig opphold her. Vi var to venninner på tur med våre tenåringsdøtre. Hotellet har fine rom og lekkert bad. Beliggenheten er sentral og personalet er hjelpsomme og imøtekommende. Kommer du med bil så er det parkering i garasje rett over veien mot betaling. Hit kommer vi gjerne igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Hampus72
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2020

Kjære Hampus72,
Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss din tilbakemelding.
Helt supert å høre at dere storkoset dere her hos oss.
Ekstra hyggelig er det å lese at dere likte rommene og at våre ansatte tok godt vare på dere:)
vi gleder oss til å se dere igjen. Fortsatt god sommer!
Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Booket familierom, stort og fint med plass god plass til to barnesenger og egen sittekrok. Sofaen viste seg å være en sovesofa. Vannkoker og minibar/kjøleskap var veldig kjekt. Massasjedusj. Veldig rent og pent. Tvillingvogn gikk fint inn i heis og generelt. Rabattert parkering rett over gaten. Flott frokost på toppen m kanon utsikt. Svært serviceminded betjening. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, rayros79
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for flott tilbakemelding.
Så utrolig hyggelig å høre at dere hadde ett flott opphold her hos oss.
Det setter vi stor pris på.
Gledelig at rommet stod til forventningene og at dere følte dere godt i varetatt.
Vi håper på og ser frem til å få lov å ta dere vel i mot ved neste opphold i Arendal!
Hilsen Thon Hotel Arendal V/ Cecilie