TripadvisorUSD 148
Booking.comUSD 156
eDreamsUSD 156
CheapTicketsUSD 148
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ble mottatt på en god måte. Gode parkeringsmuligheter i veldig nærhet , og betalte via hotelregningen. Rommet var rent, velstelt og hyggelig . Personalet i resepsjonen var profesjonelt og tillitsvekkende. Anbefaler gjerne til andre.8

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, ArvidReigstad
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for at dere valgte å bo hos oss da dere var i Arendal.
Det setter vi stor pris på.
Hyggelig å se at dere ble godt tatt vare på.
Velkommen igjen.

Anmeldt 3. august 2020

hotellet ligger sentralt i Arendal. Det var mye bråk utenfor vårt rom slik at det ikke var mulig å ha vinduet oppe. Grei parkering i parkeringshus. Det var lite hensyn til smittesituasjonen under frokosten, altfor tett mellom bordene og både kald og varm mat samlet på et veldig lite område. drikke og frukt etc. plassert rett innenfor inngangen. Med tanke på Covid-19 og smittefare, var ikke frokosten en hyggelig opplevelse. Vi har vært på både Scandic og Choise hoteller i sommer, og dette hotellet utpeker seg med lite hensyn til smittefaren.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, gjest6700

Kjære gjest,

Tusen takk for din bakemelding.
Beklager så mye at ikke våre smittevern tiltak føltes som tilfredsstillende.
Vi tar Covid -19 på høyeste alvor og gjør vårt ytterste for å ivareta våre gjester og ansatte.
Håper vi får gleden av å ønske dere velkommen igjen.
Hilsen Thon Hotel Arendal V/ Cecilie

Anmeldt 1. august 2020

Vi bodde en natt på Thon hotell i Arendal fra mandag 26/7. Vi ble møtt av en kjempehyggelig og hjelpsom betjening. Koselig rom og frokosten var strålende. Dette hotellet kan vi virkelig anbefale. Thon hotel leverer, IGJEN!

Takk, Fotballmann
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Kjære Fotballmann,
Tusen takk for strålende anbefaling, det motiverer absolutt til videre arbeid!
Jeg bringer det gledelig videre til mine kollegaer.
Velkommen igjen, håper vi ses snart!

Anmeldt 26. juli 2020

Nyoppusset hotell med bra standard. Ligger så sentralt til som mulig i sentrum av Arendal. Frokosten er bra og ikke minst terrassen ved frokost salen der man kan se utover fjorden. Til å være Thon hotell er dette meget bra standsrd. Eneste minus er sykt dårlig kaffe.

2  Takk, FrodeI

Hei Frodel,
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding.
Gledelig å se at dere har hatt ett flott opphold her hos oss og at frokosten stod til forventingene:)
Beklager så mye at kaffen ikke falt i smak.
Velkommen igjen!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Skal du reise til Arendal eller sørlandet anbefales Thon Hotel Arendal på det varmeste. Ikke bare ligger hotellet sentralt med kort vei til alt, også parkering. Hotellet er fresht og har rom og fellesområder i friske og oppmuntrende farger. Så til høydepunktet. Hotellet har en av Norges beste frokostbufféer. Fantastisk utvalg av varme og kalde retter. Det hele nytes i 6 etasje med magisk utsikt. Det hele toppes av Norges beste frokostvert Agnieszka som oser av god service, og som serverer fantastisk presskannekaffe ved bordene på dette hotellet må du heller ikke overnatte for å nyte den herlige maten, utsikten og den gode servicen.

1  Takk, 283ole1984

Kjære gjest, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Herlig lesning fra din opplevelse her hos oss! Dette er hva vi jobber for hver dag. Ekstra gøy er det å se at Agnieszka leverer service av ypperste klasse. Det skal jeg bringe videre til henne. Velkommen igjen! Hilsen Thon Hotel Arendal v/ Cecilie