Gratis avbestilling frem til 11.12.21
Gratis avbestilling frem til 10.12.21
Gratis avbestilling frem til 11.12.21
eDreamsUSD 131
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Vi har den erfaring fra dette hotellet at det er en god plass å hvile. Det er gode rom med friske farger og frokosten er helt ypperlig. Plasseringen av hotellet er i gangavstand til alle byens fasiliteter. Vi trives godt her og har besøkt hotellet flere ganger.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, frodeh714
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. september 2020

Kjære Frodeh714,
Tusen takk for din tilbakemelding.
Så utrolig gledelig å se at dere hadde ett godt opphold her hos oss.
Vi setter stor pris på å ha dere som våre gjester.
En god frokost er viktig! Vi etterstreber hver dag å gi våre gjester en god start på dagen.
Velkommen igjen.

Anmeldt 15. september 2020

Hyggelig personale som alltid har et smil å tilby Flott rom med fantastisk seng fra Jensen og god frokost med meget godt utvalg og kvalitet. Dette hotellet kan jeg trygt anbefale :) Beliggenheten er også bra.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 705kjellp

Kjære gjest,
Tusen takk for at du valgte akkurat Thon Hotel Arendal da du gjestet byen vår.
Det setter vi stor pris på.
Så godt å høre at oppholde stod til forventingene og at dere storkoset dere.
Setter stor pris på deres anbefaling!
Kom snart igjen, hjertelig velkommen.

Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Fin takterrasse, flott frokost smakte godt der! Litt lite, men hyggelig rom som er godt utstyrt med det vi kan trenge som vannkoker, strykejern, paraply,mm Trangt bad.Har bodd der tidligere og kommer igjen!

Takk, 13hegeb
TH Arendal, Marketing på Thon Hotel Arendal, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2020

Kjære gjest,
Tusen takk for at dere valgte å bo på Thon Hotel Arendal under deres opphold i byen vår.
Det setter vi stor pris på.
Gøy å se at rommene falt i smak og at dere likte takterrassen vår.
Håper vi snart ses igjen. Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. august 2020

Rent , fine rom , service innstilt personale . God frokost , deilig å få kalde flasker med vann ved ankomst . Lett å finne .
Masse resturanter rett rundt hjørnet . Egon i samme bygget . Her kommer vi gjerne igjen .
Rita Edvardsen . Bergen

1  Takk, 701ritae

Hei Rita,
tusen takk for herlig tilbakemelding fra deres opphold her hos oss.
Det gleder meg å se at dere har storkoset dere og at mine kollegaer leverte topp service:)
Dere er hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Positivt overrasket når vi kom hit. Stort business-rom, rent og pent, med god atmosfære. Sjampo/balsam/lotion på badet, gode senger.
Veldig hyggelig personale!
Frokosten! Så deilig!
Flott terrasse på taket, der frokosten serveres.
Den er åpen på kvelden også, men da er det Egon som serverer maten der. Bestiller på app på bordet.
Hotellet er godt plassert nær havnen og sentrum. Parkeringshus rett over inngangen som blir låst av på natten.
Avtale med hotellet, så man betaler på hotellet.
I havnen er det utendørs basseng. Fantastisk plass. Vi er veldig fornøyde

1  Takk, StineMB

Hei Stine,
Tusen takk for herlig tilbakemelding. Så utrolig hyggelig!
Det gleder meg at dere koset dere og hadde ett fantastisk opphold her hos oss.
Kom snart igjen:)
Ha en fin dag.