Booking.comUSD 139
TripadvisorUSD 119
Priceline
ZenHotels.comUSD 142
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Skal du til Arendal i sommer bør du styre unna dette hotellet. Vi betalte over tre tusen kroner for en natt. Bildene så fine ut og beliggenheten var fin, men ettersom det ikke var aircondition på rommet måtte vi ha vinduene åpne på natten. Utenfor vinduene var viftene til hotellets ventilasjon og måker som gikk på taket og hylte HELE natten! Det ble ikke noe søvn på oss, noe som passer dårlig når man skal gå en hel dag i dyreparken med ungene dagen etterpå. Han i resepsjonen kunne ikke gjøre annet enn å bekrefte at det var varmt og at ventilasjonssystemet ikke var det beste..

Anbefales ikke!

Takk, Androssy
Anmeldt 16. juli 2021

Familierom, 4 personer, ble litt trangt, men rent og pent, stort og fint bad.
Rom ut mot bakgården. ikke hotellet sin skyld men sinnsykt mye bråk fra måker. Når det i tillegg var sommervarme, slik at vinduene måtte stå åpent, gikk det mildt sagt ut over nattesøvnen. Frokosten var (som vanlig hos Thon) førsteklasses, og frokostrestauranten beliggenhet i 6. etasje - med stor takaltan - er helt fantastisk. Egon serverer også mat (og/eller drikke) fra restauranten sin i 1. etg opp hit på takaltanen etter 1200. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 59_yvinds
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell i sentrum av Arendal. Frokosten var helt fantastisk, smakfullt og variert utvalg og betjeningen sørget for påfyll hele tiden.
Rommet var stort og fint og alt var klart til innsjekk allerede kl 14. Selv om hotellet ligger i sentrum var det ikke støy fra utelivet. Vil absolutt anbefale hotellet.

2  Takk, beritmb
Anmeldt 22. juni 2021

Veldig godt fornøyd, hyggelig betjening, fint og fresht rom i 6.etasje. Veldig bra frokostservering med mulighet til å sitte ute på takterrassen i 6.etasje, bra på smittevern. Eneste minus var parkeribgsmulighetene i City P-hus som hotellet har ved siden av. Ingen ledig plass da vi kom,men vi fant senere på kvelden.

Takk, ElinB672
Anmeldt 19. juni 2021

Dette var en av de beste hotellopplevelsene jeg har hatt. Et sentrumsnært hotell med gangavstand til alt selv for en som ikke er topptrent ;)

Jeg hadde et standard dobbeltrom i 6. etasje med vindu mot Friergangen. Ettersom aircondition fungerte så godt hadde jeg i utgangspunktet ikke behov for å åpne vinduet, men da jeg prøvde en sen fredag kveld så kom det fort støy fra nabosjappa som selger nattmat. Det er også det eneste negative jeg kan komme på når det gjelder dette hotellet.

De ansatte var hyggelige og serviceinnstilte, rommet moderne og rent, frokosten var like bra som ellers på Thon-hoteller og det er kort vei å gå til Tyholmen parkeringshus som har god plass til bilen din til 150,- pr. døgn (1 minutt å gå fra hotellet til p-huset).

Dette hotellet kommer jeg gjerne tilbake til!

Takk, Henrik P