Booking.comUSD 135
Trip.comUSD 134
Orbitz.comUSD 118
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Vi var 9 stk på tur. Fine farger, nydelige rom, spesielt gode madrasser. Helt nydelig frokost. Anbefales! 4 store ungdommer skulle ha samme rom, og fikk da soveasofaen. Den var hard, så kanskje køyesenger hadde vært bedre.

Takk, CathrineBS74
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle kun ha en overnatting i Arendal, og valget falt på dette hotellet. Har tidligere hatt veldig god erfaring med Thon hotellene, ikke noe unntak denne gangen. Fantastisk god frokost. Hyggelig personale. Vi valgte et ordinært dobbeltrom, rommet var ikke veldig stort. Prisen var litt i meste laget i forhold til Thon hotell i annen by. Alt i alt en god opplevelse, kan anbefales. Parkeringshus rett over gaten.

Takk, Lise010
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Fine rom, veldig god frokost med stort utvalg og fantastisk utsikt. Litt lite sprit til henderne rundtomkring men ok nok. Hyggelig personell. Ligger godt til og sentralt midt i byen. Ikke verdens enkleste med parkering men det løste seg. Litt bylarm (fredag)

Takk, toneir_na
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Skal du til Arendal i sommer bør du styre unna dette hotellet. Vi betalte over tre tusen kroner for en natt. Bildene så fine ut og beliggenheten var fin, men ettersom det ikke var aircondition på rommet måtte vi ha vinduene åpne på natten. Utenfor vinduene var viftene til hotellets ventilasjon og måker som gikk på taket og hylte HELE natten! Det ble ikke noe søvn på oss, noe som passer dårlig når man skal gå en hel dag i dyreparken med ungene dagen etterpå. Han i resepsjonen kunne ikke gjøre annet enn å bekrefte at det var varmt og at ventilasjonssystemet ikke var det beste..

Anbefales ikke!

Takk, Androssy
Anmeldt 16. juli 2021

Familierom, 4 personer, ble litt trangt, men rent og pent, stort og fint bad.
Rom ut mot bakgården. ikke hotellet sin skyld men sinnsykt mye bråk fra måker. Når det i tillegg var sommervarme, slik at vinduene måtte stå åpent, gikk det mildt sagt ut over nattesøvnen. Frokosten var (som vanlig hos Thon) førsteklasses, og frokostrestauranten beliggenhet i 6. etasje - med stor takaltan - er helt fantastisk. Egon serverer også mat (og/eller drikke) fra restauranten sin i 1. etg opp hit på takaltanen etter 1200. Anbefales.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 59_yvinds